برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در فارس/ 33 پژوهشگر برتر تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3549050
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در فارس/ 33 پژوهشگر برتر تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی استان فارس از 14 آذر در محل باشگاه دانشگاه شیراز آغاز به‌كار خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، احمد عریان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز امروز، 6 آذرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی استان برپا خواهد شد، گفت: این نمایشگاه از 14 آذر در محل باشگاه دانشگاه شیراز آغاز به‌كار خواهد كرد.
وی اظهار كرد: نمایشگاه پژوهش امسال اساسی دانش‌بنیان دارد و تولیدات و محصولات فناورانه در آن به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
عریان با بیان اینكه برنامه‌های هفته پژوهش در شیراز و فارس یك‌هفته زودتر از برنامه‌های كشوری اجرایی و آغاز می‌شود، گفت: نمایشگاه هفته پژوهش تا 17 آذرماه برپا خواهد بود و برنامه افتتاحیه رأس ساعت 9 صبح در محل سالن شهید دستغیب مركز رفاهی دانشگاه شیراز آغاز می‌شود.
عریان گفت: نمایشگاه امسال دارای 40 غرفه است كه بخشی از آن به دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و بخشی نیز به دستاوردهای سازمان‌ها، اداره‌ها و موسسه‌های مختلف فعال در استان فارس اختصاص خواهد داشت.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز با بیان اینكه امسال به‌حمد الهی شاهد دست‌آوردهای خوبی در حوزه‌های پژوهشی در سطح فارس هستیم، گفت: در مراسم اختتامیه هفته پژوهش كه صبح روز 17 آذرماه برگزار می‌‌شود، از 33 پژوهشگر برتر استانی تجلیل خواهد شد.
captcha