محفل انس با قرآن در ساوه برگزار شد+ جدیدترین تلاوت «احمد ابوالقاسمی»
کد خبر: 3551166
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
به مناسب دهه وقف؛

محفل انس با قرآن در ساوه برگزار شد+ جدیدترین تلاوت «احمد ابوالقاسمی»

گروه جلسات و محافل: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه وقف، شب گذشته، 14 آذرماه در حرم مطهر حضرت اسحاق‌بن موسی‌الکاظم(ع) با تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی برگزار شد.

جدیدترین تلاوت احمد ابوالقاسمی+دریافت

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،  محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه وقف، شب گذشته، 14 آذرماه در حرم مطهر حضرت اسحاق‌بن موسی‌الکاظم(ع) واقع در شهرستان ساوه، بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

در این محفل انس با قرآن کریم، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و محمدرضا مهدی، قاری ممتاز کشورمان، میرمحمدی قاری برجسته شهرستان ساوه آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و همچنین گروه تواشیح یاسین(گروه تواشیح برجسته استان مرکزی و شهرستان ساوه) به اجرای برنامه پرداختند.

جدیدترین تلاوت احمد ابوالقاسمی+دریافت

احمد ابوالقاسمی، قبل از تلاوت خود، دقایقی به بیان اهمیت وقف قرآنی پرداخت و گفت:  وقف قرآنی در کشورمان، بسیار کم است و علت آن اینست که خیلی از مردم ما تعریفی از فعالیت‌‌های قرآنی ندارند و اصلا نمی‌دانند که در این راه می‌توان، قدم برداشت، نمی‌دانند که این راه هم یکی از راه‌هایی است که می‌تواند خیرین زیادی داشته باشد.

ابوالقاسمی ادامه داد: اگر این فرهنگسازی شود به سمتی می‌رویم که حضور قرآن در زندگی مردم بیشتر شود و آنقدر تسلط مردم بر قرآن زیاد شود، که بتوانند با استفاده از قرآن با یکدیگر حرف بزنند. در روایات آمده است که کنیز حضرت زهرا(س)، «فضه» مدتی صحبت نمی‌کرد و فقط با آیات قرآن به سؤالات جواب می‌داد. در زمان خودمان هم چنین عنایاتی را مشاهده کردیم؛ خیلی‌ها محمدحسین طباطبایی یادشان هست که هم حافظ کل قرآن کریم بود و هم 4 جلد اصول کافی را حفظ بود و در دیدارهای خود با علما و مردم قرآنی صحبت می‌کرد و خاطراتی از صحبت‌های قرآنی محمدحسین طباطبایی در مکان‌ها و شرایط مختلف، بیان کرد.

جدیدترین تلاوت احمد ابوالقاسمی+دریافت

در پایان تلاوت‌های این محفل ارائه می‎‌شود.
احمد ابوالقاسمی
کد
دریافت
محمدرضا مهدی
کد

captcha