نوزدهمین جشنواره بین‌‌المللی هنرهای اسلامی در شارجه
کد خبر: 3553701
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

نوزدهمین جشنواره بین‌‌المللی هنرهای اسلامی در شارجه

گروه بین‌الملل: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای اسلامی از فردا، 24 آذرماه، در شهر «شارجه» امارات آغاز می‌شود و به مدت 40 روز ادامه دارد.

نوزدهمین جشنواره بین‌‌المللی هنرهای اسلامی در شارجه

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «الامارات الیوم»، این جشنواره به همت اداره امور فرهنگی وابسته به اداره فرهنگ و رسانه شارجه برگزار می‌شود و دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه شارجه، موزه هنرهای شارجه، آمفی تئاتر «المجاز»، آب‌نمای «المجاز»، جزیره النور و میدان «الخط» از جمله اماکنی هستند که فعالیت‌ها و برنامه‌های این جشنواره در آن‌ها برگزار خواهد شد.
«محمد ابراهیم القصیر»، هماهنگ‌کننده جشنواره هنرهای اسلامی شارجه، دیروز، 22 آذرماه، در نشستی مطبوعاتی در این باره گفت: این جشنواره شامل 346 برنامه از جمله نمایشگاه، سخنرانی، کارگاه‌ آموزشی و سمینار است که به مدت 40 روز برگزار می‌شود.
«فرح قاسم»، مسئول جشنواره نیز در این رابطه اعلام کرد: حدود 42 نمایشگاه در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود که از این تعداد 34 نمایشگاه در موزه هنرهای شارجه برگزار خواهد شد.
وی افزود: 64 هنرمند از 22 کشور عربی و خارجی در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند که 232 اثر هنری خود را در نمایشگاه‌های این جشنواره در معرض دید عموم قرار می‌دهند.
captcha