بیماری پدر؛ بهانه‌ای برای وقف در حوزه بهداشت و درمان
کد خبر: 3560387
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
همراه با واقفان حوزه سلامت/ 2

بیماری پدر؛ بهانه‌ای برای وقف در حوزه بهداشت و درمان

گروه اجتماعی: متولی وقف در حوزه بهداشت و درمان گفت: پدرم در سال‌های آخر عمرش به دلیل بیماری سرطان روزهای سختی را می گذارند، از همین رو تصمیم گرفت با وقف در حوزه بهداشت و درمان از رنج‌های بیماران بکاهد.

جواد نیک‌رفتار، متولی وقف در حوزه بهداشت و درمان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا( از خراسان رضوی، گفت: پدرم در سال‌های آخر عمرش به دلیل بیماری سرطان روزهای سختی را می‌گذارند، از همین رو تصمیم گرفت با وقف در حوزه بهداشت و درمان از رنج‌های بیماران بکاهد.
وی افزود: در محدوده پنج تن مشهد، مرکز درمانی مناسبی برای شهروندان وجود ندارد، به همین دلیل پدرم تصمیم گرفت، وقفی در این حوزه انجام دهد تا خانواده‌هایی که بیمار دارند، بتوانند به آسانی به مراکز درمانی مراجعه کنند و به درمان بیماری خود بپردازند.
نیک‌رفتار با اشاره به اینکه پدرم یک زمین به متراژ 1500 متر را در شش سال گذشته وقف کرده است، ابراز کرد: این زمین وقفی برای ساخت بیمارستان در نظر گرفته شده است، اما بعد از گذشت چندین سال، مؤسسه‌ای مسئولیت ساخت این بیمارستان را به عهده گرفت که نتوانست تعهدات خود را انجام دهد.
وی با بیان اینکه اداره اوقاف خراسان رضوی به دلیل کوتاهی‌های مؤسسه خیریه برای ساخت بیمارستان، در نظر دارد تا زمین را به مؤسسه دیگری اهدا کند، اظهار کرد: ارزش ریالی این زمین یک میلیارد و 500 میلیون تومان است که می‌تواند برای ساخت یک بیمارستان مجهز به‌کارگیری شود.
نیک‌رفتار گفت: پدرم هفت فرزند داشت ولی در روزهای آخر عمرش که با بیماری سخت سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، به این نتیجه رسید زمین را وقف کند تا بیماران دیگر، گرفتار چالش‌هایی که پدرم با آن‌ها دست به گربیان بود، نشوند.

captcha