پیام تسلیت مولاوردی به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
کد خبر: 3561352
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

پیام تسلیت مولاوردی به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

گروه جامعه: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده، متن پیام شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بدین شرح است:

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه

در ایام رحلت کریمه اهل‌بیت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س)، عروج ملکوتی و ناگهانی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به گواه تاریخ از دلسوزان برجسته نظام، مجاهدی نستوه در حفظ عزت و استقلال ایران اسلامی و سردار شایسته عمران و آبادانی کشور بود، موجب تأثر و تألم شدید گردید.

این سیاستمدار مدبر و امیرکبیر زمان در دوران استبداد، دلاورانه جهت تحقق آرمان‌های معمار انقلاب، خمینی کبیر همت گمارد و در ادامه زندگی پرفراز و نشیب خود در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی کشور آثاری جاودانه به یادگار نهاد.

بی شک خدمات شایسته و ماندگار ایشان در یاد و خاطره ملت بزرگوار این سرزمین کهن همواره ثبت و ضبط می‌شود و پژواک صدای قلب این شخصیت بی‌بدیل که همواره جهت آسایش و امنیت ایران می‌تپید، همیشه تاریخ در گوش مردم قدردان و فهیم ایران طنین انداز خواهد ماند.

امروز زنان آگاه، خودباور و توانمند ایران در عزای یکی از حامیان همیشگی و اصلی استیفای حقوق شرعی و قانونی خود به سوگ نشسته است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه زنان کشور و تمامی همکارانم در حوزه زنان و خانواده ضمن ابراز مراتب تسلیت خود به مناسبت این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر، ‌غفران و رحمت الهی و علو درجات برای آن فقید از دست رفته و صبر و اجر برای بازماندگان، به ویژه همسر و دختران صبور و فاضله ایشان سرکار خانم‌ها عفت مرعشی و فاطمه و فائزه هاشمی را از درگاه ایزد منان خواهانم.
captcha