برگزاری «نمایشگاه صنعت و معدن» در يزد
کد خبر: 3563504
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
در راستای اقتصاد مقاومتی:

برگزاری «نمایشگاه صنعت و معدن» در يزد

گروه اقتصادی: مدیر اجرایی دومین نمایشگاه صنعت و معدن در استان یزد گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت و معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان و صنعت‌گران داخلی «نمایشگاه صنعت و معدن» 30 دی ماه برپا می‌شود.

پیمان سرداری، مدیر اجرایی دومین نمایشگاه صنعت و معدن در استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده لذا برای معرفی هر چه بیشتر از حمایت توانمندی های داخلی و معرفی تولید کنندگان و صنعتگران کشور دومین نمایشگاه صنعت و معدن به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و معدنی استان از 30 دی‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان يزد برگزار می شود.
وی ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر را هدف اصلی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: اين نمايشگاه از 30 دی ماه جاری آغاز و تا سوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
سرداری با اشاره به اینکه نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 دایر خواهد بود گفت: این نمایشگاه با حمایت و هدایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی دومین نمایشگاه صنعت و معدن در استان یزد با اشاره به اقلام موجود در این نمایشگاه گفت: انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیر زمینی، صنایع معدنی و کلیه صنایع وابسته در معرض نمایش قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: تجهیزات معدنی و استخراج، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، ابزار آلات و حضور شرکت‌های فنی مهندسی و مشاوره‌ای و کلیه صنایع وابسته در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.
captcha