انتخابات شوراها براساس نتایج سرشماری 90 برگزار می‌شود
کد خبر: 3564602
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

انتخابات شوراها براساس نتایج سرشماری 90 برگزار می‌شود

گروه سیاسی: رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: انتخابات سال 96 بر اساس جمعیت سال 90 در 401 حوزه شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدعلی طالبی، رییس ستاد انتخابات استان یزد روز گذشته در نشست با معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با قدردانی از زحمات و خدمات مجموعه عوامل اجرای سرشماری تاکید کرد: با توجه به اینکه برنامه ریزی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا از چندماه قبل آغاز شده، در انتخابات پیش رو، نتایج سرشماری 90 ملاک قرار گرفته است. 
طالبی افزود: در اردیبهشت ماه سال آینده، انتخابات بر اساس جمعیت سال 90 در 401 حوزه شهری و روستایی برگزار خواهد شد. 
محمد حمید فخرالدین، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد نیز در این نشست با تشکر از حمایت های معاون سیاسی استاندار در طول اجرای سرشماری گفت: بی تردید این حمایت ها در برگزاری هرچه بهتر سرشماری موثر بوده است. 
فخرالدین افزود: استان یزد در مجموع شاخص های تعریف شده، رتبه ششمی را در اجرای سرشماری در کشور کسب نموده که باتوجه به برخی مشکلات مختص استان یزد، رتبه مطلوبی بشمار می آید. 
وی گفت: علیرغم مشکلاتی نظیر سرشماری اتباع خارجی، خالص بالای مهاجرت،  پیمایش بالا و...، استان توانست رتبه اول را در پوشش و کیفیت سرشماری کسب نماید. 
یادآور می‌شود در این نشست که معاون فنی و آموزشی سرشماری و مسئول تبلیغات ستاد سرشماری استان حضور داشتند، قائم مقام اجرای سرشماری استان یزد گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نتایج مقدماتی سرشماری، بهمن اعلام خواهد شد.
منبع: روابط عمومی ستاد سرشماری یزد
captcha