گردهمایی سالانه جلسه قرآن مؤسسه امام حسن(ع) ساری + فیلم و عکس
کد خبر: 3569781
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

گردهمایی سالانه جلسه قرآن مؤسسه امام حسن(ع) ساری + فیلم و عکس

گروه جلسات و محافل: گردهمایی سالانه اعضای جلسات قرآنی مؤسسه امام حسن مجتبی(ع) ساری، در رستوران حاج حسن صفری، با تلاوت قرآن و سفره اطعام برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) ساری از سال 86 تاکنون هر هفته چهارشنبه ها در منازل قرآن آموزان جلسه برگزار می گردد. قرآن آموزان این جلسه بیشتر در سنین نوجوانی و جوانی هستند که از محصل تا فوق لیسانس و دکترا از برکات حضور در جلسه و بهره مند می‌گردند که در این بین قریب به 20 نفر از قرآن آموزان در این مدت ازدواج کرده و صاحب فرزند و کار هم شدند .

گردهمایی سالانه جلسه قران در رستوران حاج حسن صفری+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، هر جلسه با تلاوت دعای فرج و سلام به امام رضا(ع) آغاز و علاوه بر جلسه قرآن و آموزش قرآن و تجوید و صوت و لحن بصورت برنامه محور بیان احکام و مسائل روز و اخلاقی و تفسیر قرآن در نهایت جلسه با روضه و پذیرایی به اتمام می رسد .

برنامه قرائت قرآن بر اساس تلاوت تحقیق درسی استاد منشاوی و هر جلسه یک یا دو آیه در طی هفته توسط قرآن آموزان تمرین شده و در جلسه قرائت می شود .

گردهمایی سالانه جلسه قران در رستوران حاج حسن صفری+فیلم و عکس

علاوه بر مسائل قرآنی فعالیت های فرهنگی از قبیل اهدای جوائز، اردو های زیارتی ، سیاحتی و ورزش و شنا و ... و در پایان سال، بعنوان برنامه سالانه، دوستان جلسه قرآن، در  رستوران حاج حسن صفری که در شهر ساری معروف می باشد به همراه خانواده جمع شده و جلسه قرآنی در محل رستوران برگزار کرده و در نهایت قرآن آموزان و خانواده به ضیافت شام مهمان می شوند .

یادآور می‌شود، این جلسه به صورت خودگردان اداره می شود و هیچ گونه وجه الزامی از قرآن آموزان دریافت نمی شود و آن مبالغ که بصورت دلخواه پرداخت می شود خرج برنامه های فرهنگی جلسه می شود.

درپایان قطعات فیلم گردهمایی شب گذشته این جلسه قرآن در رستوران حسن صفری ارائه می‌شود.

تلاوت فاضل مهدوی


دریافت

همخوانی

دریافت

captcha