جمع‌آوری قرآن برای توزیع در بیمارستان‌های الجزایر
کد خبر: 3574124
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

جمع‌آوری قرآن برای توزیع در بیمارستان‌های الجزایر

گروه بین‌الملل: جمع‌آوری بیش از 5 هزار نسخه قرآن برای توزیع در بین بیماران بیمارستان‌های شهر «الرغایه» الجزایر آغاز شده است.

توزیع 5000 نسخه قرآنی بر بیماران جزائری
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری الماسه، این قرآن‌ها در قالب کمپین ویژه‌ای که از چهار سال پیش راه‌اندازی شده است، جمع‌آوری و با هماهنگی مراکز خیریه در بین درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های الرغایه توزیع می‌شود.
انجمن اسلامی خیریه «قدماء الکشافه» الجزایر به ریاست «محمد ابو راس» این کمپین را راه‌اندازی کرده و امسال برای پنجمین سال متوالی قرار است 5 هزار نسخه قرآن با همکاری خیرین و اهداکنندگان جمع‌آوری شده و در اختیار بیماران قرار بگیرد.
همچنین بنا به گزارش روزنامه «الرایه» الجزایر قرار است هزار نسخه قرآن به همت انجمن خیریه «قدماء الکشافة» جمع‌آوری و در بین بیمارستان‌های استان «سطیف» توزیع شود.
زهیر ثلیجان، مسئول روابط عمومی انجمن قدماء الکشافه گفت: این اقدام در استان سطیف در نوع خود منحصر به فرد و بی‌سابقه و مستحق تشویق است.
در 4 روز نخست فعالیت کمپین جمع‌آوری قرآن در استان سطیف، بیش از 489 نسخه قرآن جمع آوری شده است و این کار تا رسیدن به هزار نسخه ادامه خواهد داشت.

captcha