بررسی عملکرد شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال 95 در مجمع مشورتی
کد خبر: 3583115
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

بررسی عملکرد شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال 95 در مجمع مشورتی

گروه فعالیت‌های قرآنی: هشتادمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی بعدازظهر امروز 22 اسفندماه و به منظور بررسی سه موضوع برگزار می‌شود،

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هشتادمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی از ساعت 15 امروز 22 اسفندماه در محل دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی و با حضور اعضای این مجمع برگزار می‌شود.
بر همین اساس در این جلسه یک پیش دستور و سه دستور مورد بررسی اعضای جلسه قرار خواهد گرفت. گزارش عملکرد شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال 95 و ارائه دستاوردهای آن از جمله موارد پیش از دستور این جلسه است.  
در ادامه نیز دستور جلسات مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اولین دستور کار این جلسه تحویل رویکردها و چگونگی پایش دستگاه‌ها در سال آینده است. در ادامه نیز دستور دوم ارائه و بررسی می‌شود که در این بخش پیش‌نویس شاخص‌های توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
همچنین سومین دستور این جلسه بررسی و ارزیابی پیش نویس سرفصل‌های دیپلم مهارتی آموزش قرآن کریم، است، در این طرح که در هشتادمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اعضا درصدد طراحی یک مدرک دیپلم مهارتی در فعالیت‌های قرآنی خواهند بود.
هشتادمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی قرار بود هفته قبل برگزار شود که بنا به دلایلی به تعویق افتاد، این جلسه آخرین جلسه مجمع در سال 95 خواهد بود.
captcha