اجرای طرح «یاران موعود» در 20 مدرسه لرستان
کد خبر: 3584071
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
محمدنژاد خبرداد:

اجرای طرح «یاران موعود» در 20 مدرسه لرستان

گروه فرهنگی: مسئول واحد خواهران بنیاد مهدویت لرستان از اجرای طرح «یاران موعود» ویژه مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه استان خبرداد و گفت: این طرح با مشارکت 12 نفر از مربیان مهدویت در سطح 20 مدرسه اجرا شد.

الهام محمدنژاد، مسئول واحد خواهران بنیاد مهدویت استان لرستان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در بیان عملکرد این بنیاد طی سال 95 به اجرای طرح «یاران موعود» اشاره کرد و گفت: طرح یاران موعود ویژه مدارس اجرا می‎شود که در این راستا 12 نفر از مربیان مهدویت استان در این طرح مشارکت داشتند.
وی افزود: این طرح در مدارس مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و در سطح دو شهرستان خرم‌آباد و سلسله اجرا شده است.
محمدنژاد با اشاره به این‌که طرح «یاران موعود» در 20 مدرسه این دو شهرستان اجرا شده است، ادامه داد: در این طرح دانش‌آموزان با مباحث مربوط به مهدویت، امام زمان(ع) و انتظار اشنا شدند.
مسئول واحد خواهران بنیاد مهدویت استان لرستان برگزاری دو دوره مقدماتی و تکمیلی مباحث مهدویت، برگزاری همایش «سبک زندگی مهدوی» با حضور استاد مولایی، برپایی نمایشگاه «عصر انتظار» طی ایام شعبانیه با همکاری حوزه سفیران هدایت، احیا شب نیمه شعبان با همکاری مسجد جوادالائمه(ع) خرم‌آباد را بخشی‎از فعالیت‌ها و عملکرد بنیاد مهدویت لرستان رد سال 95 ذکر کرد.
captcha