دعوت به همکاری مؤسسه قرآن و عترت ریّان تهران
کد خبر: 3584839
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

دعوت به همکاری مؤسسه قرآن و عترت ریّان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ریّان تهران از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند برای تدریس قرآن دعوت به عمل می‌آورد.

مصطفی کلانکی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ریّان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: این مرکز به منظور تکمیل کادر مربیان و اجرایی و دفتری خود از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند دعوت به همکاری می‌کند.

وی با اشاره به رشته‌های مورد تقاضا، اظهار کرد: حافظ کل قرآن آشنا با ترجمه و مفاهیم و نکات تفسیری آیات به منظور تدریس در مدرسه حفظ یکساله مؤسسه در بخش آقایان، مربی پیش‌دبستانی و پایه اول تا سوم ابتدایی، معلم کامپیوتر، سفال، ورزش، ژیمناستیک و زبان انگلیسی، روابط عمومی و دفتردار مورد نیاز است.

کلانکی با اشاره به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان، افزود: دارا بودن حداقل دو سال سابقه فعالیت در شغل مورد تقاضا، دارا بودن شوق همکاری در محیط قرآنی و مذهبی و همچنین دارا بودن پوشش چادر برای بانوان از جمله این شرایط است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ریّان بیان کرد: مچنین لازم بذکر است، پس از تکمیل و ارسال فرم پذیرش توسط داوطلبان حداکثر تا دوماه با آنها تماس گرفته می‌شود و در صورت تکمیل ظرفیت سایر داوطلبان نیز در لیست انتظار قرار می‌گیرند.

یادآور می‌شود، شعبه مرکزی مؤسسه ریان در خیابان آزادی، بلوار استاد معین، خیابان طوس غربی، پلاك 617 قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های66015500 – 66064595 تماس بگیرند.

captcha