برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کاشمر
کد خبر: 3585974
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کاشمر

گروه شهرستانها: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: مراسم معنوی اعتکاف طبق سنت همه ساله در مساجد جامع، امام رضا(ع) و امام علی(ع) سطح شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قاسمعلی مجیدی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشمر، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی افزود: ثبت‌نام برای حضور در این مراسم معنوی از 15 تا 20 فروردین‌ماه توسط هیئت امنای مساجد ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می توانند بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد جامع، امام رضا(ع) و امام علی(ع) مراجعه کنند، اضافه کرد: در جهت برگزاری این مراسم معنوی، برنامه‌های متنوع عبادی، اخلاقی، مسابقات کتابخوانی، سخنرانی و مداحی مداحان اهل البیت(ع) در نظر گرفته شده است.
وی همچنین با اشاره به نقش اعتکاف در بین جوانان، یادآور شد: از آنجا که عبادت بندگی خدا بارزترین شاخص هر انسانی است، برگزاری این مراسمات معنوی در شخصیت‌دهی و راهنمایی ما انسان‌ها نقش کلیدی و اساسی دارد.
حجت‌الاسلام مجیدی گفت: در واقع اعتکاف نوعی بیمه معنوی برای بندگان محسوب می‌شود و خلوت گاهی است که ارتباط بنده باخدا را خیلی نزدیک می کند.
captcha