تشییع پیکر پدر شهیدان عاصمی در کاشمر
کد خبر: 3586135
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

تشییع پیکر پدر شهیدان عاصمی در کاشمر

گروه شهرستان‌ها: پیکر حاج محمد عاصمی، پدر شهیدان علیرضا و عباس عاصمی امروز با حضور معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری، مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، مسئولان شهرستان و مردم کاشمر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، پیکر مرحوم حاج محمد عاصمی، پدر شهیدان علیرضا و عباس عاصمی، امروز، دهم فروردین‌ماه، پس از تشییع بر دوش مردم شهرستان کاشمر، در آرامگاه شهید مدرس در کنار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
بر اساس این گزارش، در این مراسم پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری، حسن فتحی‌نیا، مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران و سایر مسئولان شهرستان حضور داشتند.
حاج محمد عاصمی بزرگمردی بود که در طول زندگی‌اش درس ایثار و خدمتگزاری را به همه ما آموخت، او که داغ فرزندان جوانش نیز نتوانست وی را از خدمتگزاری در راه حق دور کند.
تشییع پیکر پدر شهیدان عاصمی در کاشمر
در ذکر نیک‌اندیشی این انسان مخلص و معلم قرآن همین بس که وصیت کرده بود به جای پرده‌نویسی، چاپ بنر و ارسال تاج گل در مراسم ترحیمش، این هزینه‌ها صرف امور خیر و عام‌المنفعه شود.
یادآور می‌شود، سردار شهید علیرضا عاصمی، فرمانده تخریب قرارگاه‌های خاتم، کربلا و نجف در سال 1365 و در سن 24 سالگی در منطقه غرب و شهید عباس عاصمی نیز در سال 1362 در مناطق عملیاتی به شهادت رسید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۶
0
0
روحش شاد ویادش گرامی بادخداونداورابافرزندان شهیدش محشورنماید
captcha