تهیه گزارش خبری از ساخت درب سرداب امام زمان(عج) توسط صدا و سیمای لرستان
کد خبر: 3589622
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

تهیه گزارش خبری از ساخت درب سرداب امام زمان(عج) توسط صدا و سیمای لرستان

گروه اجتماعی: مدیرکل صدا و سیمای لرستان با اشاره به این‌که صدا و سیمای لرستان در هر شرایطی در خدمت ستاد عتبات و عالیات است، اظهار کرد: گزارش خبری از ساخت درب سرداب امام زمان(عج) توسط صدا و سیمای استان لرستان تهیه خواهد شد این در حالی‌است که حرکت و زمان بازدید مردم از طريق صدا و سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای لرستان در جلسه راهبردی ستاد عتبات و عالیات لرستان که امروز شنبه، ۲۶ فروردین در صدا و سیمای لرستان برگزار شد، با اشاره به رونمایی درب ورودی سرداب امام زمان(عج) روز پنجم اردیبهشت هم‌زمان با مبعث نبی مکرم اسلام در استان لرستان، گفت: برای تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی نحوه حرکت کاروان حامل درب ورودی سرداب امام زمان(عج) باید جلسه‌ای با حضور شورای اداری تشکیل شود.
وی ادامه داد: چون این درب از تمام شهرهای استان لرستان عبور می‌کند باید با ائمه جماعات هر شهرستان و فرمانداران جلسه ویژه تشکیل شود.
بازوند با اشاره به این‌که صدا و سیمای لرستان در هر شرایطی در خدمت ستاد عتبات و عالیات است، اظهار کرد: گزارش خبری از ساخت درب سرداب امام زمان(عج) توسط صدا و سیمای استان لرستان تهیه خواهد شد این در حالی‌است که حرکت و زمان بازدید مردم از طريق صدا و سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان تصریح کرد:  تبلیغات حرکت کاروان به‌صورت زیرنویس تلویزیونی و اعلام حرکت کاروان در برنامه شبانه تلویزیون خواهیم داشت این در حالی‌است که در برنامه‌های صبحگاهی رادیو نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد و شماره حساب‎های جذب نذورات به اطلاع مردم خواهد رسید.
captcha