تمدید زمان برپایی نمایشگاه مشهد دوست‌داشتنی
کد خبر: 3592941
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

تمدید زمان برپایی نمایشگاه مشهد دوست‌داشتنی

گروه اجتماعی: شهرک تاریخی مشهد دوست‌داشتنی که بیانگر تاریخ مشهد در گذر زمان است، به دلیل استقبال زیاد مردم، تا پایان ماه رمضان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی در فضایی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع در دو بخش معاصر و کهن طراحی و اجرا شده است که به دلیل استقبال زیاد مردم از این نمایشگاه، مهلت بازدید از آن تا پایان ماه رمضان تمدید شد.
سرای زندگی، غرفه علم، برج نجومی رادکان، بازار زنجیر و نمایش گذر زمان از جمله بخش‌های قسمت کهن این نمایشگاه است و در قسمت معاصر هم میدان شهدا، محلات قدیمی، مهدیه حاج آقا عابدزاده، حسینیه پرندگان و مسجد جامع گوهرشاد و چند سازه دیگر بازسازی شده که گروه های مختلف هنرمندان با اجراهای متنوع و محیطی جذابی را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده اند.
تاکنون از این نمایشگاه بیش از 120 هزار نفر بازدید کردند و به دلیل استقبال زیاد مخاطبان مهلت بازدید از نمایشگاه تمدید شده است.
شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی از دوم فروردین ماه سال جاری با تغییراتی متفاوت بعد از دهه فجر سال گذشته کار خود را از سر گرفت.
بنابراین گزارش، در حال حاضر این نمایشگاه در خصوص فرهنگ بومی و اتفاقات تاریخی و اجتماعی است و در ماه رمضان نیز برنامه بازدید شهروندان از افطار تا سحر خواهد بود که در آن نیز موضوعات مرتبط با ماه رمضان برای مردم مطرح می‌شود.
یادآور می‌شود، شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی سال گذشته در دهه فجر برای اولین بار کار خود را آغاز کرده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا سنایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۱:۰۰
0
0
بنظر من باید این مجموعه باشه و بهترین راه درآمد رایی نیز میباشد. به این صورت که تمام اجناس ایرانی . و صنایع دستی مرتبط با گذشته. خوارو بار در بازارچه های این شهر بفروش برسد
captcha