استقبال قرآنیان خراسان از برترین‌های مسابقات قرآن طلاب
کد خبر: 3593821
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

استقبال قرآنیان خراسان از برترین‌های مسابقات قرآن طلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برتر در دو رشته حفظ و قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب جهان اسلام پس از اتمام این دوره از مسابقات به مشهد سفر کرده و مورد استقبال مسئولان و فعالان قرآنی و حوزوی این شهر و استان خراسان رضوی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جامعه قرآنی و حوزوی مشهد و خراسان، شامگاه گذشته، هفتم اردیبهشت‌ماه، در محل فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد از برگزیدگان مسابقات قرآن طلاب جهان اسلام استقبال و تجلیل کرد، مهدی تقی‌پور، قاری و مؤذن حرم رضوی و نفر اول رشته قرائت در مسابقات قرآن طلاب جهان اسلام و همچنین حسین ‌خانی‌بیگدلی، نفر اول رشته حفظ، برگزیدگان مرحله بین‌المللی این مسابقات هستند.
جامعه قرآنی خراسان از نفرات برتر مسابقات قرآن طلاب استقبال کرد
بنا بر این گزارش، نفرات برتر مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب جهان اسلام پس از کسب عناوین ممتاز اولین دوره از این مسابقات و دیدار با رهبر معظم انقلاب شب گذشته از تهران به مشهد آمدند و مورد استقبال جامعه قرآنی مشهد و خراسان قرار گرفتند.
جامعه قرآنی خراسان از نفرات برتر مسابقات قرآن طلاب استقبال کرد
در این مراسم خانواده، قاریان، مسئولان و فعالان قرآنی از جمله حجت‌الاسلام احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام نوایی، معاون فرهنگی‌_اجتماعی حوزه علمیه خراسان و حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حضور داشتند.
یادآور می‌شود، اولین دوره از مسابقات قرآن طلاب جهان اسلام، دوم تا ششم اردیبهشت‌ماه جاری با حضور بیش از 50 طلبه قرآنی از سراسر جهان در شهر مقدس قم برگزار شد و در آن مهدی تقی‌پور، از مشهد و حسین‌ خانی بیگدلی از کاشان به ترتیب مقام‌های اول رشته قرائت و حفظ قرآن کریم را کسب کردند.

captcha