مراسم تشییع شهدای مرزبان در مشهد برگزار شد
کد خبر: 3593860
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

مراسم تشییع شهدای مرزبان در مشهد برگزار شد

گروه فرهنگی: مراسم تشییع شش شهید نیروی انتظامی که در دفاع از مرزهای کشور به مقام رفیع شهادت نائل آمدند با حضور آحاد مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ظهر امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مراسم تشییع شش شهید نیروی انتظامی که در دفاع از مرزهای کشور به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، ظهر امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه،  با حضور آحاد مردم به ویژ ه خانواده‌های‌شهدا از مقابل مهدیه مشهد به طرف حرم مطهر امام علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
براساس این گزارش، در یک اقدام تروریستی در پاسگاه مرزی منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان،11 مرزبان شامل 7سرباز و 4 نیروی کادری به شهادت رسیدند که 6 سرباز این حادثه تروریستی از استان خراسان رضوی بودند .
برهمین اساس، شهیدان سرباز امیر محمد مکاری، مهدی امینی، حجت کاظمی، حسین طاهریان، معین بیانی و صادق خدادادی، شش شهید مرزبانی هستند که در دفاع از  کشور به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
یادآور می‌شود، پیکر مطهر شهیدان پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و اقامه نماز توسط آیت‌الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد به زادگاه شهیدان انتقال داده شد.
captcha