تجلیل از جانبازان 70 درصد/ تبیین موضوع ایثار در مساجد خراسان رضوی
کد خبر: 3593935
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
به‌مناسبت روز جانباز صورت می‌گیرد؛

تجلیل از جانبازان 70 درصد/ تبیین موضوع ایثار در مساجد خراسان رضوی

گروه فرهنگی: معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه به‌مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و به‌ویژه روز جانباز، بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته که یکی از آن‌ها تجلیل از جانبازان 70 درصد به همراه خانواده‌هایشان است، افزود: تبیین موضوع ایثار در مساجد سراسر استان توسط ائمه جماعت از جمله برنامه‌های دیگر این اداره محسوب می‌شود.

سیدمجید حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به برنامه‌های روز جانباز، افزود: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و به ویژه روز جانباز، بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته که یکی از آنها تجلیل از جانبازان 70 درصد به همراه خانواده‌هایشان است.
وی ادامه داد: این مراسم با محوریت مرکز توان بخشی امام خمینی(ع) در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور بیش از 1500 جانباز و خانواده آنها برگزار خواهد شد.
حسینی عنوان کرد: دیدار با جانبازان در بیت جانبازان در استان  و شهرستان‌های خراسان رضوی و حضور 3 هزار نفر جانباز و خانواده آنها در حرم مطهر رضوی و استفاده از برنامه‌های فرهنگی، به ویژه مهمانسرای حضرت از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.
تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی 
معاون فرهنگی_اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی در کل ادارات استان و شهرستان‌های خراسان رضوی برنامه دیگر بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی است، افزود: این برنامه با حضور مسئولان ادارات بنیاد شهید سراسر استان برگزار می‌شود.
تبیین موضوع ایثار و ایثارگری در مساجد سراسر استان
وی همچنین تبیین موضوع ایثار و ایثارگری در مساجد سراسر استان توسط ائمه جماعت ما بین نماز را از جمله برنامه‌های روز جانباز این اداره برشمرد.
حسینی ادامه داد: برگزاری برنامه ورزشی و یادمان شهدای جانباز در آخر هفته از دیگر برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.
captcha