تجلیل از 3 لرستانی در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3593995
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

تجلیل از 3 لرستانی در مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون اوقاف لرستان گفت: در سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از نیلوفر سپهوند به‌عنوان مربی برتر طرح ملی حفظ قرآن‌ و زهرا ستاری حافظ 9 ساله لرستانی تجلیل شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: محمد بهرامی، قاری روشندل لرستانی در سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم که با حضور روشندلان بیش‌از 80 کشور برگزار شد موفق به کسب رتبه اول در رشته قرائت قرآن‌کریم شد.
وی افزود: همچنین در سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد از نیلوفر سپهوند که از سال 91 تاکنون حافظان زیادی را تربیت کرده است به‌عنوان مربی برتر طرح ملی حفظ قرآن‌کریم تجلیل شد.
معاون فرهنگی و  اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان اضافه کرد: در این مسابقات از زهرا ستاری حافظ 9 ساله لرستانی که طی مدت 10 ماه موفق به حفظ 25 جزء قرآن‌کریم شده است از طرف ستاد برگزاری این مسابقات قدردانی شد.
عباس‌زاده مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم سازمان اوقاف و امور خیریه را به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور دانست و افزود: برگزاری مسابقات قرآن‌کریم در کشور ثمره زحمات یک‌ساله مربیان و حافظان و قاریان کشور است که با حمایت ادارات اوقاف استان‌ها به بهترین شکل ممکن از مرحله شهرستانی آغاز و با برگزاری مسابقات استانی و سپس مرحله کشوری، نخبگان قرآنی انتخاب و به مسابقات بین‌المللی که هرساله با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود، اعزام می‎شوند.
captcha