شماره جدید ماهنامه قرآنی «باران» منتشر شد
کد خبر: 3596860
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

شماره جدید ماهنامه قرآنی «باران» منتشر شد

گروه جامعه: دویست و شصت‌و یکمین شماره ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری «باران» ویژه نوجوان و جوانان برای ماه اردیبهشت‌ و شعبان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شماره 261 ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری ویژه نوجوان در ماه اردیبهشت با عنوان «باران» منتشر و در دسترس نوجوانان قرار گرفتاین ماهنامه توسط معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه به سردبیری سید محمدکاظم موسوی متقی منتشر می‌شود و دارای مضامین دینی، مذهبی و اخلاقی است که جنبه‌های آموزنده و پندآموزی را برای نوجوانان دارد.

استفاده از داستان‌های اخلاقی، مهارت‌های زندگی، داستانک‌های جذاب رای نوجوانان، حکایت‌های تاریخی و مرتبط با اصحاب و یاران ائمه و همچنین اشعار آموزنده برای این گروه سنی از دیگر بخش‌های ماهنامه «باران» است.

قراردادن قسمت سرگرمی مانند جدول، آشپزی، توصیه‌های بهداشتی، آموزش مهارت‌های کامپیوتری، چیستان، نجوم، تست هوش، کمیک استریپ و ... در لابلای متون آموزنده ماهنامه، موجب افزایش جذابیت و اثربخشی پندهای این نشریه شده است.

در بخش‌های دیگر شماره جدید این ماه‌نامه به اهمیت مسئله محیط زیست از بیان رهبر معظم انقلاب، خوب زندگی کردن، زنبیل اینترنتی، بخش ویژه حضرت مهدی و انتظار، فضای مجازی و هفته معلم اشاره شده است.

ماهنامه «باران» که نعیمه جلالی‌نژاد دبیر تحریریه آن است به صورت ماهانه در 56 صفحه و با قیمت 6000 تومان برای مخاطبان نوجوان با رویکردی دینی و قرآنی به روی گیشه می‌رود. علاقه‌مندان برای دریافت این نشریه به صورت ماهانه می‌توانند درخواست اشتراک این ماهنامه را به آدرس قم، خیابان جمهوری، بین کوچه 16 و 18، پلاک 48، مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف، ماهنامه باران ارسال کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای ارتباط با ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری ویژه نوجوان موسوم به «باران» از طریق شماره پیام کوتاه 3000240400 و یا صندوق پست الکترونیکی این نشریه به آدرس magazine_baran@yahoo.com تماس برقرار نمایند.

captcha