انتخاباتی که سفر کاروان قرآنی به مالزی را به‌یادماندنی کرد
کد خبر: 3600940
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
محمدزاده بیان کرد:

انتخاباتی که سفر کاروان قرآنی به مالزی را به‌یادماندنی کرد

گروه مسابقات: مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به اینکه شور و هیجان خاصی در درون تیم اعزامی ایران به مسابقات مالزی حاکم است و در نماینده ایران و استاد راهنمای ایشان این شور و شعف به‌عینه دیده می‌شود، گفت: در کنار این، ذهن‌ها متوجه نحوه تلاوت و قرائت نماینده ایران در مسابقات مالزی است. امیدوارم روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 به یک روز به یاد ماندنی برای همه ما تبدیل شود.

محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مالزی، با اشاره به اینکه امروز روز سرنوشت‌ساز و باشکوهی است، گفت: امروز هم روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و و شورای اسلامی شهر و روستا هست و هم اینکه در این روز شاهد تلاوت نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی خواهیم بود.
وی افزود: شور و هیجان خاصی در درون تیم اعزامی ایران به مسابقات مالزی حاکم است و در نماینده ایران و استاد راهنمای ایشان این شور و شعف به‌عینه دیده می‌شود. در کنار این، ذهن‌ها متوجه نحوه تلاوت و قرائت نماینده ایران در مسابقات مالزی است. امیدوارم روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 به یک روز به یاد ماندنی برای همه ما تبدیل شود.
مدیر شبه قرآن و معارف سیما اظهار کرد: ما نیز قصد داریم این تلاوت و مسابقات را تا حداکثر ظرفیت پخش کنیم، علاوه بر پخش زنده تلاوت نماینده ایران در این مسابقات تلاش خواهیم کرد تا پخش زنده تلاوت یکی از رقبای جدی ایشان را که از کشور مالزی خواهد بود را نیز داشته باشیم. امیدواریم قرآن دوستان و افرادی که علاوه بر بحث انتخابات، مسابقات مالزی را نیز پیگیری می‌کنند بتوانند در جریان زودهنگام این مسابقات قرار بگیرند.
محمدزاده خاطرنشان کرد: از ملت عزیز درخواست دارم که نماینده ایران در مسابقات مالزی را دعا کنند تا ایشان نیز همانند مردم که با حضورشان در انتخاب پیروزی را به نام خود رقم زدند، به پیروزی نهایی برسند. اگرچه نفس حضور قاریان در این مسابقات به تنهایی یک موفقیت است.
وی اذعان کرد: حضور و منش نماینده ایران در مسابقات مالزی زبانزد بود و بسیاری از شرکت‌کنندگان دیگر کشورها زمانی که تواضع ایشان را دیدند جذب وی شدند. خود همین موضوع یک پیروزی است که امیدوارم با سربلندی حامد علیزاده در این مسابقات این موفقیت کامل شود.
captcha