رضایت بالای «غلامرضا شا‌ه‌میوه» از تلاوت «حامد علیزاده»
کد خبر: 3601166
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

رضایت بالای «غلامرضا شا‌ه‌میوه» از تلاوت «حامد علیزاده»

گروه مسابقات: غلامرضا شاه‌میوه، استاد راهنمای نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی به تحلیل تلاوت حامد علیزاده در مسابقات مالزی پرداخت و رقابت اصلی را میان نماینده ایران، مالزی و انگلستان، عراق، اندونزی و برونئی پیش‌بینی کرد.

تلاوت حامد علیزاده، سه سر و گردن بالاتر از رقبا

غلامرضا شاه‌میوه، استاد راهنمای نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، شب گذشته پس از تلاوت حامد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، گفت: حامد علیزاده، تلاوت بسیار خوبی را ارائه کرد و مطابق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده بود تلاوت کرد. الحمدلله تشویق‌ها و بازخوردی که تلاوت ایشان در بین مردم داشت، نشان‌دهنده تلاوت تاثیرگذار ایشان بود.

این داور بین‌المللی ادامه داد: فکر می‌کنم که اگر مشکلات خاصی در داوری نباشد و حق را به حق دار دهند، با سه چهار نمره اختلاف حامد علیزاده اول است. وی، در رابطه با قاریان دیگری که در این دو شب پایانی تلاوت کردند گفت: قاریان مالزی و انگلستان و عراق در مقایسه با قاریان شب های دیگر سطحشان بالاتر بود و رقابت تنگاتنگی میان قراء بود. اما هیچکدام از قراء، به رغم اینکه قاریان خوبی بودند، نتوانستند تلاوت سالم و بدون عیب و جامعی را ارائه دهند که در حد و اندازه حامد علیزاده باشد.

شاه‌میوه در پایان گفت: پیش بینی بنده این است که رقابت اصلی میان قاری ایران، عراق، انگلستان، مالزی، اندونزی و برونئی است.

مطالب مرتبط
captcha