انتشار کتاب «امام(ره)؛ چهره كم‌نظیر تاریخ» به زبان ترکمنی
کد خبر: 3606114
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

انتشار کتاب «امام(ره)؛ چهره كم‌نظیر تاریخ» به زبان ترکمنی

گروه بین‌الملل: کتاب «امام خمینی(ره)؛ چهره كم‌نظیر تاریخ» به همت رایزنی فرهنگی ایران در ترکمنستان به زبان ترکمنی چاپ و منتشر شد.

انتشار کتاب «امام(ره)؛ چهره كم‌نظیر تاریخ» به زبان ترکمنی
رایزنی فرهنگی ایران در ترکمنستان در خبری به خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: هم‌زمان با بیست وهشتمین سالگرد پیر قافله عشق محبوب دل‌ها، بنده خاص خدا و یار مهربان مردم حضرت امام خمینی(ره) كتاب «امام خمینی(ره)؛ چهره كم‌نظیر تا ریخ»، به همت رایزنی  فرهنگی سفارت  ایران در تركمنستان  به زبان تركمنی چاپ و منتشر شد.
این كتاب با بهره‌مندی از كتاب ارزشمند «حدیث بیداری» نوشته  حمید انصاری و دیگر منشورات  مؤسّسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره ) و اخذ مجوز رسمی از این مؤسسه متناسب با نیازها و شرایط خاص مخاطبان توسط محمد جواد ابوالقاسمی، رایزن فرهنگی ایران در ترکمنستان و رسول اسماعیل‌زاده ویرایش و پس از انجام اصلاحات و حذف و اضافه مطالب، به زبان تركمنی ترجمه شد و پس از ویرایش‌های لازم، در خرداد 1396 توسط مؤسسه بین‌المللی الهدی به زینت طبع آراسته شد.
امید است این كتاب بتواند چهره تابناک عرفانی، سیاسی،معنوی و علمی امام خمینی(ع)؛ چهره كم نظیر تاریخ را به مردم عزیز و مهربان كشور دوست و همسایه ایران، كشور تركمنستان و دیگر تركمن‌های جهان، معرفی كند و در تحكیم روابط مردم و دولت هر دو كشور كه در دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و قربان قلی بردی محمداف، رئیس‌جمهور تركمنستان به عنوان دو كشور خویشاوند نام برده شد، مؤثر باشد.  
كتاب«امام خمینی(ره)؛ چهره کم‌نظیر تاریخ» طی مراسمی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و در رایزنی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تركمنستان رونمایی می‌شود.
captcha