اهدای ثواب کتابت قرآن کریم به شهدای ترور 17 خرداد
کد خبر: 3608037
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

اهدای ثواب کتابت قرآن کریم به شهدای ترور 17 خرداد

گروه فرهنگی: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه اولین طرح کتابت قرآن کریم توسط کارکنان نیروی انتظامی اجرا می‌شود، گفت: ثواب اولین روز کتابت قرآن کریم به شهدای حادثه تروریستی 17 خرداد اهدا می‌شود.

سرهنگ عبدالرضا مجیدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در حاشیه مراسم کتابت قرآن کریم، گفت: در این طرح که امروز، 20 خردادماه همزمان با ولادت کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) در ستاد فرماندهی انتظامی استان آغاز شد، کتابت سه جلد قرآن کریم توسط کارکنان نیروی انتظامی استان پیش‌بینی شده است.
اهدای ثواب کتابت قرآن کریم به شهدای ترور 17 خرداد
وی افزود: 1800 نفر از کارکنان نیروی انتظامی در ثواب کتابت قرآن کریم شریک می‌شوند که در سال‌های بعد این طرح با حضور خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی نیز انجام خواهد شد. 
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان رضوی در ادامه گفت: ثواب کتابت اولین روز از اجرای طرح کتابت که توسط بیش از 30 نفر از فرماندهان، مدیران و معاونان ستادی فرماندهی ناجا استان صورت گرفت به شهدای ترور 17 خردادماه امسال اهدا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حضور در طرح کتابت قرآن کریم مختص پرسنل خوشنویس نیست، گفت: هر یک از کارکنان با خط خود اقدام به کتابت خواهند کرد اما در این بین کشف استعدادها نیز صورت می‌گیرد.
عبدالرضا مجیدی افزود: جلسات کتابت قرآن کریم با نظارت مسئولان مرتبط، از امروز به مدت 15 روز انجام و با توجه به تعداد پرسنل، هر 600 نفر یک جلد و در نهایت سه جلد کلام الله مجید را کتابت خواهند کرد. 
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: همزمان با عید سعید فطر سه جلد قرآن کریم کتابت شده، به اماکن متبرکه اهدا می‌شود.
captcha