نمایشگاه کتاب علوم قرآنی؛ پای ثابت برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در لرستان
کد خبر: 3611717
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی؛ پای ثابت برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: در نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و معارف اسلامی لرستان به‌عنوان پای ثابت برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان ۵۰۰۰ عنوان کتاب متنوع با موضوعات قرآن و عترت، معارف اسلامی، کودک و نوجوان، تاریخ، ادبیات، روانشناسی، نرم‌افزار و ...، ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، این روزها استان لرستان نیز مانند اکثر استان‌های کشور میزبان نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و معارف اسلامی، به‌عنوان پای ثابت برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است.
نمایشگاه کتاب
این نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و معارف اسلامی از 25 خردادماه افتتاح شده و تا 15 تیرماه دایر است  و محصولات خود را با 40 درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.
نمایشگاه کتاب
در این نمایشگاه ۵۰۰۰ عنوان کتاب متنوع با موضوعات قرآن و عترت، معارف اسلامی، کودک و نوجوان، تاریخ، ادبیات، روانشناسی، نرم‌افزار و ...، ارائه شده است.
نمایشگاه کتاب
یکی از ارکان اساسی در برگزاری  نمایشگاه کتاب استقبال مردم از آن است و ظاهراً این نمایشگاه از سوی مردم با اقبال خوبی مواجه شده‌ است.
نمایشگاه کتاب
یکی از مسئولان برگزار کننده نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و معارف اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: نمایشگاه کتاب لرستان، روز 25 خردادماه با حضور مسئولان استانی افتتاح شد که این حضور نشان می‌دهد که مسئولان ارشد استان به مقوله کتاب و کتاب‌خوانی اهمیت می‌دهند.
نمایشگاه کتاب
وی با اشاره به اینکه دهه اول برپایی نمایشگاه در ایام ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: با توجه به گرمی هوا و روزه‌دار بودن مردم، استقبال عمومی از نمایشگاه  خوب بوده و امیدواریم این  استقبال بعد از ماه مبارک رمضان بیشتر باشد.
نمایشگاه کتاب
در حاشیه سومین نمایشگاه کتاب علوم قرآنی لرستان، و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون پژوهشی آموزش و پرورش لرستان، معاون فرهنگی و مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از کتاب دوستان و فعالان قرآنی استان، کتاب گزارشی «هفته قرآن و عترت لرستان» رونمایی شد.
نمایشگاه کتاب
بنابراین گزارش، این کتاب شامل گزارشی از روند برگزاری هفته قرآن و عترت لرستان است که طی دی ماه سال گذشته برگزار شده و همچنین در این کتاب برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات قرآنی که در قالب ۲۰ برنامه و طرح در هفته قرآن و عترت برگزار شد، معرفی شده‌اند.
نمایشگاه کتاب
ساعت بازدید از سومین نمایشگاه کتب قرآنی و معارف اسلامی استان لرستان که با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مؤسسه معراج نور در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد برپا شده است، ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب اعلام شده است.
captcha