آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزش قرآن و احکام در مراکز کانون پرورش فکری لرستان
کد خبر: 3612092
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزش قرآن و احکام در مراکز کانون پرورش فکری لرستان

گروه فرهنگی: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزش قرآن و احکام در مراکز کانون پرورش فکری استان خبر داد و گفت: بیش‌از 40 فعالیت در 17 مرکز ثابت کانون برای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان امروز، 31 خردادماه در جمع خبرنگاران درخصوص کلاس‌های اوقات فراغت مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان لرستان گفت: هم‌زمان در سراسر استان ثبت‌نام برای حضور در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی آغاز شده است.
وی با بیان این‌که کارگاه‌های مختلفی در بخش‌های هنری، ادبی، علمی، فرهنگی برای کودکان و نوجوانان درنظرگرفته شده است، افزود: این کارگاه‌ها در بخش هنری شامل کلاس‌های نقاشی، سفالگری با دست و چرخ، عکاسی، انیمیشن، موسیقی نمایش عروسکی و در بخش ادبی نوشتن خلاقانه، شعرخوانی و بخش فرهنگی قرآن و احکام، عادت به مطالعه، قصه‌گویی، نجوم، رباتیک، شطرنج و... است که برای گروه‌های رده سنی 5 تا 16 ساله برگزار می‌شوند.
محمدی اضافه کرد: بیش‌از 40 فعالیت در 17 مرکز ثابت کانون برای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود که این فعالیت‌ها به‌صورت مستمر برای استفاده اعضا در طول سال برقرار است و در فصل تابستان کارگاه‌ها به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.
captcha