نیل تا فرات؛ رؤیای ناتمام رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3612515
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

نیل تا فرات؛ رؤیای ناتمام رژیم صهیونیستی

گروه شهرستان‌ها: رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل، روزگاری رویای نیل تا فرات را در سر داشت اما امروز تنها در باریکه‌ای محصور شده است و از تحقق این رؤیا خبری نیست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا) از خراسان رضوی، مردم روزه‌دار شهرستان سبزوار با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه رحمت الهی با پاسخ به دعوت رهبری، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و سیاست‌های جنگ‌طلبانه اسرائیل و آمریکا در منطقه را محکوم کردند.
در این راهپیمایی که از میدان کارگر به سمت مصلای نماز جمعه آغاز شد، مردم، جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.
ساخت موشک توسط کودکانی که رویای نابودی اسرائیل را در سر می‌پرورانند
بنا بر این گزارش از زیبایی‌های راهپیمایی امروز به تصویر کشیدن اقتدار سپاه با موشک‌هایی بود که قلب داعش را هدف گرفتند.
در این مراسم کودکان با ساخت نمونه‌هایی از موشک‌ها و نوشتن شعار مرگ بر آمریکا، نشان دادند که هر کودکی در آینده موشکی خواهد ساخت تا قلب دشمن را هدف گیرد.
ساخت موشک توسط کودکانی که رویای نابودی اسرائیل را در سر می‌پرورانند
در ادامه این مراسم سرهنگ امین‌الله مظلوم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد روز جهانی قدس، تقویت جبهه مقاومت است، اظهار کرد: یکی دیگر از دستاوردهای روز جهانی قدس، شکست پی در پی رژیم جعلی اسرائیل از گروه‌های مقاومت است.
وی ادامه داد: امروز اوضاع فلسطین تغییر کرده و علی رغم حمایت آمریکا از اسرائیل، امنیت این رژیم جعلی تامین نشده و تحولات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است.
ساخت موشک توسط کودکانی که رویای نابودی اسرائیل را در سر می‌پرورانند
مظلوم با تاکید بر اینکه اسرائیل در 9 سال گذشته در چهار جنگ از جبهه مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان شکست خورده است، تصریح کرد: این رژیم جعلی و کودک‌کش، روزگاری رویای نیل تا فرات را در سر داشت ولی امروز در باریکه‌ای محصور شده است.
وی اضافه کرد: داعش در اندازه‌ای نیست که هدف موشک قرار بگیرد چرا که مدافعان حرم، داعش را بدون موشک، قلع و قمع کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با اشاره به اینکه ارسال موشک برای مخاطبان اصلی دارای پیام بود، تصریح کرد: امروز حفظ وحدت در کشور امری حیاتی است.
وی با بیان اینکه دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است، اظهار کرد: مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار جهانی است.
captcha