پیام آزادی موصل؛ شکست آمریکا از ایران و مقاومت اسلامی
کد خبر: 3613946
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

پیام آزادی موصل؛ شکست آمریکا از ایران و مقاومت اسلامی

گروه شهرستان‌ها: امام جمعه گناباد گفت: پیام آزادی موصل به سران آمریکا این است که همان طوری که امروز پس از چند سال حمایت از داعش و تکفیری‌هایی که خودتان ایجاد کردید، شکست خورده‌اید، در آینده‌ای نزدیک از ائتلافی که علیه ایران و مقاومت اسلامی به راه انداخته‌اید، نیز شکست خواهید خورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب، امام جمعه گناباد، امروز نهم تیرماه در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به جنایات منافقان، اظهار کرد: آمریکانی‌ها حتی امروز هم آن‌ها را در سایه چتر حمایت خود دارند و با این همه پشتیبانی از جنایت‌کاران باز هم، دم از حقوق بشر می‌زنند.
وی، آمریکا را ضد حقوق بشر دانست و ابراز کرد: سران کاخ سفید به قدری رسوا شده‌اند که حتی صدای خود آمریکایی‌ها هم درآمده است و روزنامه‌ها و مردمشان آشکارا از حمایت دولت خود از سران آل‌سعود کودک‌کش و حمایت از تروریست‌ها و داعش انتقاد می‌کنند.
امام جمعه گناباد با اشاره به خبر آزادسازی موصل، عنوان کرد: پیام آزادی موصل به سران آمریکا این است که همان طوری که امروز پس از چند سال حمایت از داعش و تکفیری‌هایی که خودتان آن‌ها را ایجاد کرده بودید، شکست خوردید، در آینده‌ای نزدیک در ائتلافی که علیه ایران و مقاومت اسلامی به راه انداخته‌اید، نیز شکست خواهید خورد.
حجت‌الاسلام صادقی‌نسب با بیان آیاتی از قرآن کریم، تصریح کرد: در آیات و روایات مختلفی، بارها از ابلیس یا شیطان به عنوان دشمن سعادت انسان یاد شده و خداوند به بشر هشدار داده است که مبادا تحت تاثیر وسوسه‌های او قرار بگیرند و از مسیر صحیح و صراط مستقیم خارج شوند.
وی با اشاره به آیه 17 سوره اعراف، تاکید کرد: شیطان به شیوه‌های مختلف و روش‌های گوناگون بشر را گمراه می‌کند و بنابراین ما انسان‌ها باید خیلی هوشیار باشیم و اگر غفلت کنیم، منحرف خواهیم شد.
امام جمعه گناباد ادامه داد: شیطان مرگ و عالم آخرت را خیلی ساده و سبک جلوه می‌دهد تا ما کاری برای آخرتمان انجام ندهیم و بشر را به گردآوری مال و ثروت از راه حرام تشویق و او را به ظلم و ستم و تقلب، وقف خواری، گرانفروشی و رباخواری آلوده می‌سازد.
حجت‌الاسلام صادقی‌نسب بیان کرد: شیطان عقاید اسلامی و باورهای معنوی را با طرح شبهات و ایجاد شک و تردید متزلزل می‌سازد و بشر را در مورد خدا، قیامت، قرآن، امام زمان و ولایت فقیه دچار شک می کند.
وی اظهار کرد: خداوند مهربان با فرستادن پیامبران، کتاب‌های آسمانی، ائمه اطهار(ع) و همچنین روشن کردن چراغ عقل، فطرت و وجدان، راه سعادت را به بشر نشان داده و در توبه را نیز باز گذاشته است.
امام جمعه گناباد با قدردانی از تلاش کارآفرینان، گفت: در سالی که با عنوان تولید و اشتغال است، باید با حمایت عملی از کارآفرینان و اختصاص اعتبارات و تسهیلات مناسب، ضمن حفظ شغل‌های موجود، در راستای اشتغال‌زایی گام‌های محکم و جدی برداشته شود.
captcha