تجلیل از فارغ‌التحصیلان دوره آموزشی تلاوت در غزه
کد خبر: 3618407
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

تجلیل از فارغ‌التحصیلان دوره آموزشی تلاوت در غزه

گروه بین‌الملل: کمیته تبلیغاتی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و انجمن خیریه «اقرأ» این کشور طی مراسمی از فارغ‌التحصیلان دوره مقدماتی آموزش احکام تلاوت و تجوید قرآن تجلیل کرد.

پنج‌شنبه// تجلیل از فارغ‌التحصیلان دوره آموزشی تلاوت در غزه
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از فلسطین الیوم، این مراسم شامگاه سه‌شنبه، 20 تیرماه در مسجد «شهداء الزیتون» در منطقه زیتون واقع در جنوب شهر غزه برگزار شد و در آن شیخ عبدالفتاح حجاج، رئیس انجمن خیریه اقرأ، شیخ بشیر البردینی، مدرس دوره و تعدادی از مبلغان، دانشجویان و اهالی مسجد حضور داشتند.
رئیس انجمن خیریه اقرأ طی سخنانی در مراسم گفت: فرزندان ما امروز که امت اسلام با جنگ فرهنگی، عقیدتی و اقتصادی مواجه است، بیش از هر زمان به آموزش قرآن و فهم آیات نیاز دارند.
وی افزود: نشر تعالیم اسلام رعب و وحشت را در دل رژیم صهیونیستی ایجاد خواهد کرد و صهیونیست‌ها از رویارویی با مسلمانانی که مسیر قرآن و سنت پیامبر(ص) را دنبال می‌کنند، هراس دارند.
وی در پایان شهروندان و فرزندان فلسطین را به اهتمام به یادگیری و آموزش آموزه‌های اسلامی دعوت کرد.
شیخ بشیر البردینی، مدرس دوره آموزشی تلاوت در غزه نیز با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره اظهار کرد: دوره برگزارشده تا 5 ماه متوالی ادامه داشت.
وی تصریح کرد: تجلیل از فارغ‌التحصیلان این دوره مایه افتخار ماست؛ زیرا آنها کسانی هستند که برای یادگیری قرآن و احکام تجوید و تلاوت که مورد تأکید رسول خدا(ص) بود، تلاش کرده‌اند.
 

captcha