دوزادهمین جشنواره قرآنی ـ علمی «طیبات» جامعةالقرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3619075
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

دوزادهمین جشنواره قرآنی ـ علمی «طیبات» جامعةالقرآن برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوزادهمین جشنواره قرآنی ـ علمی «طیبات» ویژه بانوان از 29 تیرماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره قرآنی، علمی و هنری و ورزشی با عنوان «طیبات»، ویژه شعب بانوان مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع)، 29 تا 31 تیرماه در سمنان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جشنواره فوق با حضور 350 بانوی راه‌یافته به این جشنواره از 800 شعب جامعةالقرآن انجام می‌شود، اضافه کرد: دوازدهمین جشنواره در رشته‌های حفظ در رشته‌های 5، 10، 20 جزء و کل قرآن کریم و همچنین ترتیل و بخش هنری و، وبلاگ‌نویسی و فضای مجازی و ورزشی برپا خواهد شد.
روحی اضافه کرد: آزمون‌های درون استانی این جشنواره میان شعب جامعةالقرآن برگزار شد که از مجموع شرکت‌کننده‌ها از هر شعبه تعداد 350 نفر به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کردند.
مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران یادآور شد: این جشنواره به میزبانی شعبه سمنان جامعةالقرآن به مدیریت میرحاج انجام می‌گیرد.
captcha