سلسله جشن‌های شکوه بندگی در حرم رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3621194
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

سلسله جشن‌های شکوه بندگی در حرم رضوی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خبرداد: جشن‌های شکوه بندگی به مناسبت دهه کرامت از روز دوشنبه در حرم رضوی برای زائران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: برنامه‌های دهه کرامت، از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) با عنوان شکوه رضوان در حرم رضوی برگزار خواهد شد.
وی اظهارکرد: مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی مداحان اهل‌بیت(ع)، شعر، سرود، اجرا نمایش‌های آیینی و گفتگو با مهمانان ویژه از جمله برنامه‌های این ده روز است.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: معرفی کتاب‌های کاربردی در دسترس در خصوص امام رضا(ع) متناسب با تمامی گروه‌های سنی با عنوان «سوغات ماندگار»، فراخوان مشارکت عمومی جهت آزادی زندانیان و دعوت زیارت اولی‌ها با نام «خدمت، شکرانه نعمت»، ارائه داستان‌های کوتاه و کاربردی درباره زندگی و سیره حضرت امام رضا(ع)، از جمله این برنامه‌ها است.
حسینی ابراز کرد: بیان احادیث نقل شده از امام رضا(ع) در تمامی مراسم مرتبط با این دهه و معرفی خدمات گسترده آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در حرم رضوی به شمار می‌رود.
captcha