ثبت نام پیش دبستان و دبستان ریان برای سال تحصیلی 96-97
کد خبر: 3622530
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
با ظرفیت محدود انجام می‌گیرد؛

ثبت نام پیش دبستان و دبستان ریان برای سال تحصیلی 96-97

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: پیش‌دبستان و دبستانی ریان وابسته به مؤسسه قرآنی برای سال تحصیلی 96-97 از میان علاقه‌مندان ثبت نام به عمل می‌آورد.

مصطفی کلانکی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت ریان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به ثبت نام دبستان و پیش‌دبستانی وابسته به این مرکز، گفت: از دانش‌آموزان علاقه‌مند به حضور در مدرسه غیر دولتی ریان برای سال تحصلی 96-97 با ظرفیت محدود ثبت نام به عمل می‌آورد.
وی ادامه داد: پیش‌دبستانی ویژه دختران و پسران علاقه‌مند است که در فضای مؤسسه قرار دارد، اما دبستان ریان در خیابان آزادی، روبروی دانشگاه شریف واقع شده است.
کلانکی با اشاره اینکه طی دوره تحصیل دانش‌آموزان علاوه بر آموزش مصوبات آموزش و پرورش، بر حفظ قرآن تأکید می‌شود، گفت: حفظ قرآن در طول سال تحصیلی از اولویت کار آنها است به گونه‌ای که با پیش‌بینی که شده است تا پایان دوره ششم ابتدایی دانش‌آموزان حافظ 20 جزء قرآن می‌شوند.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت ریان با اشاره به ثبت نام پایه اول و دوم و سوم علاقه‌مند در این مقاطع، اضافه کرد: همچنین در مرحله پیش‌ ثبت نام از دانش‌آموزان و والدین آنها ثبت نام به عمل می‌آید که در صورت قبولی در آن از دانش‌آموزان پذیرش می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه ریان و پیش‌دبستانی این مرکز در تهران، خیابان استاد معین، خیابان طوس غربی، پلاک 617 قرار دارد.
captcha