حضور بیش از 100 مؤسسه کرمانشاه در مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها
کد خبر: 3623432
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

حضور بیش از 100 مؤسسه کرمانشاه در مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها، بیش از 130 مؤسسه قرآنی دعوت شده‌اند که برای رای گیری حاضر می‌شوند.

مرتضی هامانی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، براساس تقویم زمانی مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها از سوی هیات رسیدگی به امور مؤسسات، مجمع استان کرمانشاه، روز جمعه 6 مردادماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مجمع با هدف ادغام دو اتحادیه قرآنی و رای‌گیری اعضاء در سالن اجتماعات زیتون از مجموعه فرهنگی بنیاد جانبازان با بیش از 100 مدیر مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه برپا می‌شود.

هامانی بیان کرد: این جلسه با سه دستور کار تصویب اساسنامه پیشنهادی اتحادیه که به صورت مشترک پیش نویس آن تعیین شده است، برگزاری انتخابات هیئت مدیره و همچنین برگزاری انتخابات هیئت بازرسی همراه است.

 مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی به تعداد کاندیدها اشاره کرد و افزود: در مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان کرمانشاه برای انتخاب 14 نفر، کاندیداها تعیین صلاحیت شده‌اند که پس از رای‌گیری از سوی حاضران، اعضای هیئت به مدت سه سال و اعضای هئیت بازرسی به مدت یک سال انتخاب خواهند شد.

وی افزود: در این جلسه مطابق با اساسنامه مشخص شده و تعیین شده از سوی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی و همچنین برای اعضای هیئت مدیره پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر به عنوان علی‌البدل و در هیئت بازرسی سه نفر به عنوان اصلی و یک نفر به عنوان علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

هامانی در پایان خاطر نشان کرد: جهت برپایی این مجمع برنامه ریزی صورت گرفته است و تمام مراحل مانند ارائه بروشور با محتوای رزومه کاندیدها آماده شده است که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

captcha