کتاب «تدبر در سیره امام حسن مجتبی(ع)» چاپ و روانه بازار شد
کد خبر: 3628935
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

کتاب «تدبر در سیره امام حسن مجتبی(ع)» چاپ و روانه بازار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کتاب «تدبر در سیره امام حسن مجتبی(ع)» به همت مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، کتاب «تدبر در سیره امام حسن مجتبی(ع)» چاپ و روانه بازار شد.
بنابر این گزارش، این نوشتار، تحقیقی است در راستای تحقق علمی نظریه‌ تدبر در سیره‌ اهل‌ بیت(ع) و تفصیلی بر درس چهارم کتاب تدبر در سیره‌ تمدن‌‌ساز اهل‌بیت(ع)‰، که با نگاهی نو و محور قرار دادن قرآن کریم و منابع تاریخی و روایی، سیره‌ امام حسن مجتبی† علیه‌السلام را با رویکرد تمدنی در سه عرصه‌ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مطالعه و بررسی کرده است.
در مقدمه کتاب آمده است: «امام حسن مجتبی(ع)† با توجه کامل به حفظ و عمل به قرآن و سنت پيامبر(ص)ˆ، با معاويه صلح کرده و به مدينه بازگشتند. سکونت در اين شهر که محل پايه‌‌گذاری تمدن اسلامي بود؛ آموزش عمومی معارف ناب توحيدی، دفاع از ولايت و حقانيت امام علی(ع)، توجه به ايام حج براي پيام‌رسانی گسترده و رسيدگی به امور اجتماعی و اقتصادی مردم، تدابير امام مجتبی†(ع) برای حفظ و پيشبرد تمدن وحياني بود».
گفتنی است، این کتاب با قیمت 50 هزار ریال و در 80 صفحه، در قطع وزیری و جلد شومیز به همت انتشارات تدبر در قرآن و سیره چاپ و روانه بازار شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب از انتشارات تدبر در قرآن و سیره با مراجعه حضوری به آدرس میدان ده دی، نبش رازی 8، تماس با شماره 38552408-051 و یا مراجعه به وبگاه www.book-tadabbor.ir اقدام کنند.
captcha