«کارت پستال صلح» برای مسلمانان مینه‌سوتا
کد خبر: 3629327
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

«کارت پستال صلح» برای مسلمانان مینه‌سوتا

گروه بین‌الملل: دفتر زندگی معنوی کالج «کرنل» در ایالت «آیووا»ی آمریکا 24 مرداد میزبان برنامه‌ای با عنوان «کارت پستال‌های صلح» برای اعلام همدلی با مسلمانان مسجد مینه‌سوتا است.

«کارت پستال‌های صلح» برای همدلی با مسلمانان مینه‌سوتا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری«cornellcollege»، دفتر زندگی معنوی کالج «کرنل» در ایالت «آیووا» با همکاری شورای بین ادیان شهرستان «لین» در این ایالت 24 مرداد میزبان برنامه‌ای با عنوان «کارت پستال‌های صلح» برای اعلام همدلی با مسلمانان مسجد مینه‌سوتا است.
در این برنامه شرکت‌کنندگان شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، کارکنان و فعالان اجتماعی شهر «مونت ورنون» در آیووا پیام صلح و دوستی را روی کارت‌پستال‌ها برای نمازگزاران مسجد «دارالفاروق» در ایالت مینه‌سوتا که اخیرا مورد هدف بمب‌گذاری قرار گرفت، خواهند نوشت.
برنامه از ساعت 8 بامداد تا 20 به وقت محلی ادامه خواهد داشت و شرکت‌کنندگان می‌توانند با نوشتن پیام‌، کارت‌پستال‌های خود را تکمیل کنند تا به مسجد دارالفاروق ارسال شوند.
انفجار در مرکز اسلامی «دارالفاروق» روز شنبه 14 مرداد ساعت ۵:۰۵ صبح به وقت محلی اتفاق افتاد. در زمان این انفجار ۲۰ نمازگزار در این مسجد به دور از محل وقوع انفجار حضور داشتند و به کسی آسیبی نرسید.

captcha