برگزاری آزمون مربی‌گری طرح ملی حفظ قرآن كریم اوقاف در شیراز
کد خبر: 3630258
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
صفری گرائی خبر داد:

برگزاری آزمون مربی‌گری طرح ملی حفظ قرآن كریم اوقاف در شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از برگزاری آزمون كتبی و شفاهی مربی‌گری طرح ملی حفظ قرآن كریم این سازمان در شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری آزمون كتبی و شفاهی مربی‌گری طرح ملی حفظ قرآن كریم این سازمان خبر داد و گفت: این آزمون در تاریخ 19 مردادماه جاری در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینكه 350 نفر از حافظان قرآن كریم در این آزمون حضور داشتند، افزود: این افراد كسانی بودند كه طی 4 سال گذشته در كلاس‌های طرح ملی حفظ قرآن كریم شیراز شركت كرده و زیر نظر مربیان طرح ملی حفظ، محفوظات خود را طی این سال‌ها ارتقا داده‌اند و اكنون حافظ حدقل 5 جزء قرآن كریم و یا بیشتر هستند.

صفری گرائی با تصریح اینكه آزمون كتبی و شفاهی در یك روز برگزار شد، گفت: كسانی كه موفق شوند در آزمون كتبی و شفاهی حداقل 80 درصد امتیاز را كسب كنند، می‌توانند در دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن كه به‌همت سازمان اوقاف برگزار می‌شود، شركت كنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز ادامه داد: این دوره‌ها یا در شیراز و یا در قم برگزار خواهد شد و در صورتی كه تعداد پذیرفته‌شدگان به حد نصاب برسد ما با همكاری دانشكده علوم قرآنی شیراز، استادی را دعوت كرده و كلاس‌های آموزشی را در شیراز برگزار می‌كنیم در غیر این صورت آنان را به قم اعزام خواهیم كرد.

وی با یادآوری اینكه نتیجه آزمون شفاهی مشخص شده است كه در آن قریب 80 درصد از شركت‌كنندگان پذیرفته شده‌اند، گفت: در همین هفته نیز نتایج آزمون كتبی طرح نیز اعلام خواهد شد.

captcha