ایکنا همچون گذشته پرچم‌دار اخلاق رسانه‌ای باشد
کد خبر: 3630342
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳

ایکنا همچون گذشته پرچم‌دار اخلاق رسانه‌ای باشد

گروه فرهنگی: رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی عنوان کرد: اخلاق در تمامی زمینه‌ها حرف اول را می‌زند، خبرگزاری ایکنا باید همچون گذشته پرچم‌دار اخلاق رسانه‌ای باشد.

عباس محمدیان، رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه اخلاق در تمامی زمینه‌ها حرف اول را می‌زند، اظهار کرد: ظرفیت‌های خلق شده از سوی بسیج رسانه به منظور هم‌افزایی در راستای برافراشته شدن پرچم اخلاق انقلابی بوده و خبرگزاری ایکنا باید همچون گذشته پرچم‌دار اخلاق رسانه‌ای باشد.
وی با اشاره به اینکه هفته خبرنگار مزین به نام شهدا است و باید مراقب باشیم تا مدیون خون آن‌ها نشویم، گفت: بسیج رسانه مرکز عشق و دلدادگی اصحاب رسانه و مرکزی فراجناحی است که به تمامی قلم به دستان انقلابی تعلق دارد و بر همین اساس نیز خبرگزاری ایکنا و ایسنا، خط مقدم جوان جامعه به شمار می‌روند.
وحدت؛ شاکله اصلی بسیج رسانه
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی، وحدت را شاکله حرکت بسیج رسانه عنوان کرد و افزود: سالیان سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و از آن زمان تا امروز دشمن ناامیدتر شده است چراکه جز بیداری اصحاب قلم به دست چیزی ندیده است.
محمدیان با اشاره به اینکه مطالبه‌گری جزئی از خصوصیات یک خبرنگار است، ابراز کرد: امیدوارم اصحاب رسانه همچون گذشته به بینش بصیرتی، صداقت، صراحت و صلابت خود ادامه دهند و در کنار سیاست‌های کلان انقلاب اسلامی، مشکلات مردم و جریان‌های سیاسی، در راستای ذائقه مخاطبین رسانه که باید مطالبه‌گری باشد، در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و ... نیز فعالیت داشته باشند.
captcha