عامل اهانت به پیامبر(ص) را مجازات کنید
کد خبر: 3631528
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی:

عامل اهانت به پیامبر(ص) را مجازات کنید

گروه بین‌الملل: شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی ایالت «مینه‌سوتا»ی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از پلیس خواست عامل اهانت به پیامبر اسلام(ص) و مسلمانان در شهر ویلمار را به دادگاه قضایی معرفی و مجازات کند.

درخواست مجازات عامل اهانت به پیامبر اسلام در مینه سوتا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «duluthnewstribune»، این شورا اعلام کرد: روز شنبه، 21 مرداد «جوزف فرنکیز» با اهانت به سبزی‌فروش مسلمان سومالی‌تبار در شهر «ویلمار» در ایالت مینه‌سوتا و پرتاب پای خوک به سمت او به پیامبر اسلام و مسلمانان نیز اهانت کرده و ناسزا گفته است و شاهدان از جمله یک افسر پلیس این حادثه را تأیید کرده‌اند.
«امیر مالک»، مدیر شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی بخش مینه‌سوتا گفت: اگر شخصی به دین شما ناسزا بگوید و چیزی را به شما پرتاب کند که برای اهانت و آزار به کار می‌رود باید این حادثه به عنوان جرم ناشی از نفرت مورد بررسی قرار گیرد.
پلیس شهر ویلمار با استفاده از فیلم حادثه که توسط شاهدان ضبط شده بود، فرنکیز را دستگیر کرده و قرار است به زودی وی در دادگاه محاکمه شود.
شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی افزایش 91 درصدی جرایم ناشی از نفرت علیه مسلمانان را در نیمه دوم سال 2017 نسبت به سال 2016 گزارش کرده است.
captcha