افتتاح پروژه چند منظوره پردیس فردوسی با هدف اشتغال‌زایی در زمینه گوهرسنگ‌ها
کد خبر: 3632946
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

افتتاح پروژه چند منظوره پردیس فردوسی با هدف اشتغال‌زایی در زمینه گوهرسنگ‌ها

گروه فرهنگی: مسئول اجرایی دبیرخانه شهر جهانی گوهرسنگ‌ها از افتتاح پروژه چند منظوره پردیس فردوسی خبر داد و افزود: نقطه قوت این پروژه اشتغال‌زایی و آموزش است.

ملیحه سلطانی، مسئول اجرایی دبیرخانه شهر جهانی گوهر سنگ‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص مراسم سالروز جهانی گوهر سنگ‌ها در مشهد که هفته اول شهریورماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم با هدف یادآوری این موضوع که مشهد به عنوان شهر جهانی صنایع دستی و گوهرسنگ‌ها انتخاب شده و ضمن ارائه گزارش از عملکردهای انجام شده در این زمینه طی این مدت و همکاری سازمان‌هایی که با ما همکاری داشته و حتی سازمان‌هایی که قول همکاری داده‌اند و کم کاری یا عدم همکاری داشته‌اند از جمله موضوعات این مراسم است.
وی ادامه داد: در این نشست دو سخنرانی‌ علمی در خصوص گوهرسنگ‌ها خواهیم داشت و مسئولان استانی و کشوری از جمله مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور حضور خواهند داشت.
سلطانی از افتتاح پروژه چند منظوره پردیس فردوسی خبر داد و افزود: نقطه قوت این پروژه، اشتغال‌زایی، آموزش، تولید، فروش در زمینه گوهرسنگ‌ها است.
مسئول اجرایی دبیرخانه شهر جهانی گوهرسنگ‌ها از رونمایی گوهر شهر جهانی صنایع دستی و گوهرسنگ‌ها، رونمایی از سامانه نشان و تقدیر از دست‌اندرکاران یک ساله شهر جهانی گوهر سنگ‌ها خبر داد.
وی در ادامه گفت: قرار بود این مراسم 28مردادماه برگزار شود که به دلایلی هفته اول شهریورماه برگزار خواهد شد.
سلطانی تصریح کرد: باید سالروز شهر جهانی گوهر سنگ‌ها و امتیاز جهانی که تمام دنیا به آن اهمیت می‌دهند به مشهد اهدا شده است به همه یادآور شود.

captcha