جوانان بسیجی ارتباط خود با مسجد و نمازجمعه را تقویت کنند
کد خبر: 3633659
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
سوری:

جوانان بسیجی ارتباط خود با مسجد و نمازجمعه را تقویت کنند

گروه اجتماعی: امام جمعه پلدختر با بیان این‌که مسجد موفق مسجدی است که با فرهنگ غرب مخالفت کند و بصیرت‌افزا باشد، اظهار کرد: بسیجیان باید حضور فعالی در مساجد و نمازجمعه داشته باشند چون اگر جوان بسیجی بدون مسجد و نماز جمعه باشد دشمن به‌عنوان طعمه، می‌تواند از او استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سوری، امام جمعه شهرستان پلدختر در همایش مشترک ائمه‌جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد، فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج پلدختر که سه‌شنبه، 31 مرداد در حسینیه سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد، گفت: مسجد محور انسجام است و نبی مکرم اسلام مبارزه با ظلم را از مسجد آغاز کردند و محل حرکت و انقلاب پیغمبر نیز از مسجد بوده است چون اسلام دینی کاملاً سیاسی است البته پیامبر (ص) بر مساجد نظارت داشتند .
وی افزود: مساجد باید محل بصیرت و شور‌آفرینی باشد و روشنگری‌ها از مسجد آغاز شود مسجد باید فرهنگ‌ساز باشد وگرنه تاثیر لازم را نخواهد داشت و مورد نظر پیامبر نیست.
امام جمعه پلدختر تاکید کرد: مسجد موفق مسجدی است که با فرهنگ غرب مخالفت کند و مسجد باید سیاسی باشد یعنی بصیرت‌افزا باشد.
سوری با بیان این‌که  انقلاب ما از مساجد شروع شده است، گفت: هیئت امنا و ائمه جماعات باید بستر را  برای حضور مردم در مساجد فراهم کنند، بسیجیان باید حضور فعالی در مساجد و نمازجمعه داشته باشند چون اگر جوان بسیجی بدون مسجد و نماز جمعه باشد دشمن به‌عنوان طعمه، می‌تواند از او استفاده کند.
وی تاکید کرد: باید همه ما در خدمت دین باشیم و هدف ما در این باشد که دین در زندگی ما حضور داشته باشد.
captcha