مدیحه‌سرایی به زبان فرانسوی در بروکسل +فیلم
کد خبر: 3640913
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

مدیحه‌سرایی به زبان فرانسوی در بروکسل +فیلم

گروه بین‌الملل: یکی از مسلمانان و ارادتمندان اهل بیت(ع) مدیحه‌سرایی به زبان فرانسوی برای حاضران در جشن غدیر بروکسل(پایتخت بلژیک) اجرا کرد.

مدیحه‌سرایی به زبان فرانسوی در بروکسل +فیلمحجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاء‌الدین صالحی خوانساری، امام جماعت مرکز مهدیه بروکسل در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: یکشنبه، 19 شهریورماه اتحادیه علمای اسلامی شیعه بلژیک جشنی به مناسبت غدیر در مرکز «مشکات» بروکسل برگزار کرد.

وی افزود: این مراسم با برنامه‌های مختلفی از جمله مدیحه‌سرایی عربی، فرانسوی و فارسی همراه بود و یکی از مسلمانان فرانسوی‌زبان با مدیحه‌سرایی، ارادت خود را به امام علی(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به زیبایی نشان داد.

حجت‌الاسلام صالحی خوانساری تصریح کرد: سه سخنرانی به زبان‌های عربی، فرانسوی و فارسی در این مراسم ایراد شد که شامل غدیر در نگاه اهل سنت(عربی)، غدیر و امامت (فرانسه) و غدیر و حکومت اسلامی به فارسی بود.

امام جماعت مرکز مهدیه بروکسل ادامه داد: بنده سخنرانی به زبان فارسی با عنوان غدیر و حکومت اسلامی را ارائه دادم و جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسلمانانی از ملیت‌های مختلف اعم از عرب‌ها و آفریقایی‌ها از دیگر برنامه‌های مراسم مرکز مشکات بود.

وی همچنین یادآور شد: روز جمعه، 17 شهریورماه نیز مراسم مشابهی به مناسبت عید غدیر در مرکز مهدیه بروکسل برگزار شد که به بررسی آیات قرآن درباره غدیر اختصاص داشت.

حجت‌الاسلام صالحی خوانساری در پایان گفت: آیات قرآن درباره غدیر توسط بنده در مراسم غدیر مهدیه بروکسل تبیین و تشریح و پس از مراسم فایل تصویری آن در توئیتر بارگذاری شد/.

مدیحه‌سرایی به فرانسوی در بروکسل

تصاویر جشن غدیر در مرکز «مشکات» بروکسل


جشن غدیر در مهدیه بروکسل
مدیحه‌سرایی به فرانسوی در بروکسل + فیلم


مدیحه‌سرایی به فرانسوی در بروکسل + فیلم
captcha