اعلام آمادگی موسسه گلستان علی(ع) از سرپرستی 100 کودک میانماری
کد خبر: 3641653
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

اعلام آمادگی موسسه گلستان علی(ع) از سرپرستی 100 کودک میانماری

گروه اجتماعی: مدیر عامل موسسه گلستان علی(ع) گفت: موسسه گلستان علی(ع) این آمادگی را دارد که 100 کودک میانماری که پدر و مادرشان را در حوادث اخیر میانمار از دست داده‌اند، تحث پوشش خود در بیاورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه خیریه گلستان علی(ع)، سیدحمید رضازاده، مدیر عامل موسسه گلستان علی(ع) اظهار کرد: کودکان مراکز موسسه گلستان علی(ع) به نیابت از 10 مرکز دیگر این موسسه دور هم جمع شدند تا نسل‌کشی میانمار را محکوم کنند و اعلام کنند ما در کنار کودکان میانمار هستیم.
وی افزود: موسسه گلستان علی(ع) در هر جایی اگر کودکی مورد ظلم قرار گیرد، در حد بضاعت خود ورود پیدا می‌کند و کودکان موسسه بر این باور هستند که می‌توانند تأثیر گذار باشند.
رضازاده تصریح کرد: موسسه گلستان علی (ع) اعلام آمادگی می‌کند و اگر شرایطی به وجود بیاید از کودکان میانماری که پدر و مادرشان را در این مهاجرت از دست داده اند حمایت کند و اگر این کودکان به ایران واگذار شوند 100 کودک میانماری را تحت پوشش قرار خواهیم داد.
مدیر عامل موسسه گلستان علی(ع) گفت: رایزنی‌هایی داشته‌ایم و در حال حاضر اعلام آمادگی می‌کنیم، البته بهزیستی متولی است و باید در این زمینه اقدام کند، شهر مشهد با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد، می‌تواند در این زمینه نیز ورود پیدا کند.
captcha