آشنایی با مؤسسه «بشیر» در دوازدهمین نشست «با یاوران وحی»
کد خبر: 3642962
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

آشنایی با مؤسسه «بشیر» در دوازدهمین نشست «با یاوران وحی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوازدهمین نشست «با یاوران وحی» امروز، 2 مهرماه به معرفی عملکرد و دستاوردهای مؤسسه قرآنی ـ مردمی بشیر می‌پردازد.

آشنایی با «مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشیر» در دوازدهمین نشست «با یاوران وحی»

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این خبرگزاری در راستای رسالت و اشاعه فرهنگ قرآنی در حوزه‌های مختلف قرآنی، ادبی، سیاسی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و ... و همچنین نیازسنجی مخاطبان و ضرورت‌های تبیین مفاهیم قرآنی و همچنین بیان دغدغه‌های مؤسسات قرآنی ـ مردمی و آشنایی مخاطبان خود با فعالیت‌های این تشکل‌های قرآنی ـ مردمی نشست‌هایی را با عنوان «با یاوران وحی» برگزار می‌کند.

لذا در دوازدهمین نشستی که فردا برپا می‌شود، به معرفی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشیر البرز پرداخته می‌شود. طی این جلسه به بیان عملکرد‌ها و گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه از بدو تأسیس تاکنون و همچنین چشم‌اندازی از فعالیت‌هایش در سال‌‌های آینده و بیان دغدغه‌ها و درخواست‌هایشان از مسئولان مربوطه پرداخته می‌شود.

یادآور می‌شود، دوازدهمین نشست «با یاوران وحی» امروز، 2 مهرماه، ساعت 14 با حضور حمیده سلجوقی، مدیریت مؤسسه بشیر البرز در سالن اجتماعات خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برپا می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۳
0
0
برپایی نشست باعث ارتقاء مخاطبان در زمینه‌های مورد بحث می‌شود
captcha