سرنوشت صدام در انتظار آمریکا و آل خلیفه است
کد خبر: 3644892
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

سرنوشت صدام در انتظار آمریکا و آل خلیفه است

گروه شهرستان‌ها: امام جمعه کاشمر گفت: دشمنان شک نکنند که سرنوشت صدام، در انتظار آمریکا و آل خلیفه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی، امام جمعه کاشمر، امروز در مراسم رژه 31 شهریورماه که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم کاشمر در خیابان امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، افزود: سرنوشتی که برای صدام رقم‌ زده شد، در انتظار حاکمان ستمگر صعودی، بحرین، آل‌خلیفه و آمریکا نیز است.
وی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع و شهدای مدافعان حرم، گفت: تقارن ماه محرم که ماه قیام و بصیرت، مقاومت، مجاهدت و شهادت است، را با هفته دفاع مقدس باید به فال نیک گرفت.
طباطبایی با بیان اینکه خداوند از مدافعان حقوق اهل ایمان سخن گفته و دفاع کرده است، بیان کرد: کسانی که برای پروردگار مجاهدت می‌کنند، خداوند متعال مدافع و حامی آن‌ها است.
وی با اعلام اینکه ملت ایران به جرم خداجویی، حق‌طلبی و مخالفت با استکبار مورد هجوم و حمله بی‌رحمانه قرار گرفته است، بیان کرد: تنها گناه ملت ایران این بود که ایمان به خدا داشتند.
امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه خداوند از متجاوزان و زورگویان تعبیر خائن و ناسپاس کرده است، عنوان کرد: به‌رغم اینکه آغازگر جنگ نبوده و هرگز نخواهیم بود اما مورد حمله و هجوم قرار گرفتیم.
وی با بیان اینکه ملت ایران به دنبال جنگ نبوده و صلح می‌خواهند، اظهار کرد: خداوند این اجازه را به افراد مظلوم و به ملتی که مورد هجوم قرار گرفته داده که از خود دفاع کنند.
طباطبایی با اعلام اینکه بر اساس این سخن خداوند، در هشت سال دفاع مقدس از سرزمین، انقلاب و ملت خود دفاع کردیم، افزود: خداوند به کسانی که مظلوم واقع می‌شوند وعده پیروزی داده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن ما در هشت سال دفاع مقدس شکست خورد و این همان وعده خداوند بود که محقق شد، گفت: صدام پلید به دست اربابان خود نابود شد و سزای افراد خائن ستمگر همین است.
امام جمعه کاشمر اظهار کرد: سرنوشتی که از سوی خداوند برای صدام رقم زده شد، در انتظار حاکمان صعودی و ستمگر بحرین، آل خلیفه، استکبار و آمریکا و رئیس‌جمهور بی‌فرهنگ و گستاخ امریکا است.
وی با اعلام اینکه ما هیچ تردیدی نداریم که این‌ها ذلیل و خوار خواهند شد و شکست می‌خورند، گفت: امروز آمریکا بی‌آبروترین عنصر در جهان است.
طباطبایی با اشاره به اینکه هیئت حاکمه آمریکا حتی در بین ملت خودش هم منفور است، عنوان کرد: آمریکا در چشم مردم جهان نمادی از زورگویی، تجاوز و بی‌عدالتی و ترور است.
وی با بیان اینکه اکنون چهره‌ای منفورتر از آمریکا در بین مردم وجود ندارد، بیان کرد: متأسفیم در سازمان ملل، جایی که باید روسای جمهور کشورها از عدالت و عقلانیت حرف بزنند اما رئیس‌جمهور کشوری که مدعی ابرقدرت بودن است و خود را کدخدای جهان می‌داند، در پشت تریبون سازمان ملل متحد سخنرانی‌هایی می‌کند که مایه تأسف است.
وی بیان کرد: صحبتی که رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل کرد، ما را به یاد حرف‌های بی‌ربط ابن زیاد انداخت که در حضور حضرت زینب(س) شروع به توهین به اهل‌بیت(ع) کرد اما حضرت زینب(س) در برابر او ایستاد و گفت این حرف‌ها شایسته خودت است.
امام جمعه کاشمر با بیان اینکه امروز این ملت حسینی و عاشورایی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا می‌گویند که تو دیگر نباید حرف از عدالت بزنی، بیان کرد: از انگشتان امریکا و امثال او خون مظلومان جهان می‌چکد.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران ملتی است که به امام حسین(ع) تأسی کرده، از بسیجیان و مردم خواست خود را برای یک دفاع بی‌امان در برابر این زورگویان آماده کنند.
طباطبایی با اعلام اینکه ما پیرو امام حسینی هستیم که به ما درس شجاعت و مقاومت داده است، گفت: امروز روز عاشورا و در هر گوشه جهان وقتی حق و باطل در برابر هم قرار گیرند، آنجا کربلا است و باید در برابر زورگویان ایستاد.
وی با اعلام اینکه ملت ایرانی که از امام حسین(ع) درس گرفته‌اند، خود را برای شهادت و فداکاری آماده کرده‌اند، افزود: حال که برای مردن آفریده شده‌ایم چه بهتر که مرگ سرخ را انتخاب کنیم.
امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه انتخاب ملت ایران شهادت است و آماده هرگونه فداکاری هستند، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌تواند ملت ایران را از مرگ بترساند.
وی با اعلام اینکه شکست در انتظار ملت آمریکا است، اظهار کرد: ملت ایران باور دارد که ارتش آمریکا و اسرائیل را به‌ زانو در خواهند آورد.
امام جمعه کاشمر بیان کرد: همان‌گونه که عروسک‌های دست‌ساز آن‌ها تکفیری و داعش و سلفی‌ها شکست خوردند و به زباله‌دان تاریخ سپرده شدند، به‌زودی همین بلا بر سر آمریکا و صهیونیست خواهد آمد.
وی اظهار کرد: امروز جایی در دنیا برای گفتگو باقی نمانده است، دنیای غرب و اروپا تقریباً به شکل یک باغ‌وحش درآمده است و کسی نیست که حرف منطقی بشنود و انصاف داشته باشد و دولت‌هایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، مردم مسلمان میانمار را زنده در آتش می‌سوزانند.
طباطبایی خطاب به نویسندگان، نخبگان اروپا ادامه داد: انصاف به خرج دهند که شرایط جهان امروز چقدر ناراحت‌کننده است و قدرت در دست کسانی است که در پشت تریبون شبیه هنرمندان خیمه‌شب‌بازی هستند.
امام جمعه کاشمر گفت: امام حسین(ع) درس چگونه زندگی کردن و چگونه مردن را به ما آموخته است.
captcha