پرده‌خوانی قیام عاشورا برای دانش‌آموزان در مشهد
کد خبر: 3646483
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

پرده‌خوانی قیام عاشورا برای دانش‌آموزان در مشهد

گروه فرهنگی: مدیر فرهنگسرای بهرامن از اجرای پرده‌خوانی قیام عاشورا خبر داد و عنوان کرد: این برنامه چهارشنبه، پنجم مهرماه با حضور 120 دانش‌آموز در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

زهرا محمدی نیک، مدیر فرهنگسرای بهرامن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از اجرای پرده‌خوانی قیام عاشورا خبر داد و عنوان کرد: این برنامه چهارشنبه، پنجم مهرماه با حضور 120 دانش‌آموز در فرهنگسرا برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این برنامه که دانش‌آموزان منطقه 5 شهری و تبادکان حضور دارند، یک روحانی قیام عاشورا را به صورت قصه برای دانش‌آموزان بیان می‌کند.
مدیر فرهنگسرای بهرامن افزود: خواندن زیارت عاشورا و روایتی از فلسفه قیام از موضوعات دیگری است که در قالب هنری همانند شعر و داستان به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح سال گذشته هم برگزار شد، ادامه داد: هر ساله دهه اول محرم پرده‌خوانی قیام عاشورا را داریم و دهه آخر صفر نیز زیارت حضرت رسول(ص) از راه دور خوانده و پرده‌خوانی هم در این زمینه برگزار می‌شود که مورد توجه بسیاری از دانش‌آموزان قرار گرفت.
یادآور می‌شود، پرده‌خوانی قیام عاشورا به مناسبت محرم در فرهنگسرای بهرامن مشهد با حضور 120 دانش‌آموز، چهارشنبه پنجم مهرماه، ساعت 13:30 الی15:30 برگزار می‌شود.
captcha