«عملکرد قراء در علم تجوید و اصول قرائات»؛ رساله دکتری قاری بغدادی
کد خبر: 3646647
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

«عملکرد قراء در علم تجوید و اصول قرائات»؛ رساله دکتری قاری بغدادی

گروه بین‌الملل: «رافع عامری»، قاری سرشناس عراقی و از قراء برجسته آستان کاظمین با دفاع از رساله خود با موضوع «عملکرد و ادای قراء میان علم تجوید و اصول قرائات»، به درجه دکتری نائل آمد.

برگزاری دفاعیه دکتری با موضوع «تحلیل عملکرد قاریان بین دوعلم تجوید و اصول قرائت»
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از قاف؛ جلسه دفاعیه رساله دکتری «رافع عامری»، قاری سرشناس عراقی و مدیر مرکز ملی علوم قرآن وابسته به اداره اوقاف شیعیان این کشور با موضوع «عملکرد و ادای قاریان میان علم تجوید و اصول قرائات»، در دانشکده علوم اسلامی دانشگاه بغداد برگزار شد.

رافع عامری، در این جلسه دفاعیه که به مدت چهار ساعت به طول انجامید، پس از طرح مباحث رساله دکتری خود، با دریافت نمره عالی، توانست مدرک دکتری خود را کسب کند.

این جلسه با حضور کمیته بررسی این رساله متشکل از «عامر عمران خفاجی»، از اساتید دانشگاه بابِل عراق و «عمر رحمن رشید، ابراهیم عبدالسلام، عمار حکمت، سعد محمد حسن» به عنوان اعضای آن و «محمد خضیر»، ناظر جلسه دفاعیه همراه بود.

در این جلسه دفاعیه همچنین، «شامل الکهیه عامری»، عضو کمیسیون اوقاف مجلس نمایندگان عراق، «سیدصالح حیدری»، رئیس سابق اداره اوقاف شیعیان این کشور، «فاضل انباری»، معاون مدیرکل عتبات مقدسه و مزارهای شریف اداره اوقاف شیعیان و هیئتی از آستان مقدس کاظمین و اساتید و علاقمندان به امور قرآن حضور داشتند. 
captcha