«میثاق با هم‌دانشگاهی آسمانی» در فارس آغاز شد
کد خبر: 3646924
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

«میثاق با هم‌دانشگاهی آسمانی» در فارس آغاز شد

گروه اجتماعی: مسئول کمیته جمع‌آوری آثار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای دانشجوی استان فارس از آغاز عملیات سركشی از خانواده‌های شهدای دانشجوی این استان تحت عنوان «میثاق با هم‌دانشگاهی آسمان» همزمان با ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، محمد خشنود فتح‌آبادی، مسئول کمیته جمع‌آوری آثار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای دانشجوی استان فارس گفت: عملیات فرهنگی سرکشی از خانواده معظم سرداران و 385 شهید دانشجوی استان فارس با عنوان«میثاق با هم‌دانشگاهی آسمانی» همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده که از این تعداد 130 شهید بزرگوار مربوط به شیراز و 255 شهید نیز مربوط به سایر شهرستان‌های استان است.

وی با بیان اینکه سرکشی از خانواده معظم شهدای دانشجوی استان فارس با حضور مسئولان دانشگاه‌ها، فعالان دانشجویی، مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، افزود: تیم‌های سرکشی تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این راستا انجام شده است.

مدیر نیروی انسانی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از اهدای لوح تقدیر و کارت دانشجویی ویژه شهدای دانشجوی فارس به خانواده این بزرگواران در سرکشی‌ها خبر داد و گفت: در این دیدارها و سرکشی‌ها که در راستای دومین یادواره سرداران و 385 شهید دانشجوی استان فارس برگزار می‌شود، به جمع‌آوری آثار، وصیتنامه‌ها، خاطرات، مستندات، بانک اطلاعات شهدای دانشجوی استان فارس و... خواهیم پرداخت.

خشنود فتح آبادی با تأکید بر جمع آوری، ساماندهی، حفظ و شناساندن آثار شهدای دانشجو گفت: بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدا و ارتباط با این عزیزان در ترویج گفتمان ایثار و شهادت موثر است.

مسئول کمیته جمع آوری آثار ستاد دومین یادواره سرداران و385 شهید دانشجوی استان فارس اضافه کرد: این یادواره آذرماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

captcha