رونق «آموزش آنلاین قرآن» در هند
کد خبر: 3650191
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
از طریق شبکه اینترنت انجام می‌شود؛

رونق «آموزش آنلاین قرآن» در هند

گروه بین‌الملل: ارائه آموزش‌های آنلاین قرآنی و اسلامی با آن که مفهومی نسبتاً جدید محسوب می‌شود، به سرعت در هند در حال گسترش است.

رونق «آموزش آنلاین قرآن» در هندبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری Deccan Chronicle؛ فارغ‌التحصیلان مدارس اسلامی در شهر حیدرآباد هند با استفاده از اینترنت آموزش‌های اسلامی و قرآنی را از طریق اسکایپ به کودکان هندی ساکن کشورهای دیگر مانند استرالیا، آمریکا، امارات و عربستان منتقل می‌کنند.

ام الفضل، از فارغ التحصیلان این مدارس می‌گوید: تنها چیزی که لازم است، آشنا بودن دانش‌آموزان با دانش مقدماتی رایانه و نحوه استفاده از ویدئو چت است.

محد حسن‌الدین، بنیانگذار مرکز تعلیم البنات، یک مدرسه اسلامی در حیدرآباد، می‌گوید: هندی‌های خارج از کشور به راحتی به کارشناسان علوم اسلامی برای آموزش قرآن و اسلام دسترسی ندارند.

وی افزود: استخدام مربی هم برای خانواده‌های هندی خارج از کشور هزینه‌های بسیار بالایی دارد. به همین دلیل خانواده‌ها مربیان آنلاین را ترجیح می‌دهند.

حافظه ام سلمه، یکی از این مربیان گفت: کارشناسان در این روش سه یا چهار بار در هفته در زمان‌هایی که برای دانش‌آموزان راحت است، آنلاین می‌شوند و آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند. حتی بزرگسالان نیز در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: زمان قابل تنظیم و شهریه پایین این دوره‌ها سبب محبوبیت آن‌ها شده و دانش‌آموزان سریلانکا، بنگلادش و دیگر کشورها نیز از این دوره‌های آنلاین استفاده می‌کنند/.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Said
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۴۹
0
0
اموزش قران برای پسرم
captcha