تلاش برای تعامل عمیق‌تر مؤسسات قرآنی کشور با سازمان اوقاف
کد خبر: 3651756
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
محمدی مطرح كرد:‌

تلاش برای تعامل عمیق‌تر مؤسسات قرآنی کشور با سازمان اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآن و عترت کشور با یادآوری اینكه این اتحادیه با سازمان اوقاف تعامل داشته است، بر این نكته تأكید كرد كه ما به دنبال این هستیم كه تعامل بسیار عمیقی میان مؤسسات قرآنی و سازمان اوقاف رخ دهد.

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآن و عترت كشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به تعامل مؤسسات بزرگ قرآنی با مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بحمد الهی سازمان اوقاف و امور خیریه به بحث تعامل با مؤسسات قرآنی ورود كرده است و ما نیز از این قضیه استقبال كردیم و البته این مسئله پیشنهاد ما بودیم كه تعامل تنگاتنگی میان مؤسسات و اوقاف ایجاد شود.

وی، سازمان اوقاف را یك ظرفیت بی‌نظیر در عرصه فعالیت‌های قرآنی دانست و افزود: اتفاقاً سازمان اوقاف و امور خیریه هم به نوعی یك نهاد مردمی محسوب می‌شود چون این مردم هستند كه موقوفات را هدیه و وقف می‌كنند و از این جهت اتفاق خوبی می ‌واند در تعامل اوقاف با موسسات قرآنی شكل دهد.

محمدی یادآور شد: البته ما در ابعاد كوچك در مسابقات قرآن و یا حوزه‌های دیگر این تعامل را داشته‌ایم ولی دنبال این هستیم كه این تعامل بسیار عمیق میان مؤسسات و سازمان اوقاف رخ دهد.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآن و عترت كشور در پایان به بحث ادغام اتحادیه تشكل‌ها و مؤسسات قرآنی در نقاط مختلف اشاره كرد و آن را ظرفیت مهمی برای تصمیم‌گیری‌ها و سیاستگذاری‌های كلان مؤسسات قرآنی در سطح كشور برشمرد كه یكی از این تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند تعامل هرچه بیشتر با سازمان اوقاف باشد.

captcha